אימונים שישמרו לכם על הבריאות לטווח ארוך

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים

הבריאות היא הדבר הכי חשוב שיש, היא משפרת את ההרגשה הכללית ותעזור לכם לחיות חיים ארוכים וטובים.

הגוף שלנו הוא הכלי שלנו בעולם, איתו אנו מתהלכים כאן.

כמו שצריך לדאוג לבית או לרכב – חשוב לדאוג לגוף.

מחקרים מראים שאימון כושר שבועי משפיע על האושר בצורה משמעותית – חוסר אימון זה כמו לקחת כדורים בעד דיכאון, מפתיע לא? אז הגיע הזמן לעשות שינוי ולשמור על הבריאות.

שמירה על הבריאות היא מושג רחב שכולל בתוכו מאפיינים רבים – ספורט, תזונה, איזון נפשי ועוד.

כל אדם צריך למצוא את הדרך שלו לשמור על הבריאות ולדאוג לגוף שלו – ואנחנו יודעים כמה זה קשה לכן נציג בפניכם את התרגילים שיעזרו לכם לשמור על הבריאות.

אילו תרגילים שכמעט כל אחד יכול לבצע והם מתאימים לשגרה הלחוצה שלכם – אז בלי תירוצים, אם יש לכם זמן לראות סדרת טלוויזיה יש לכם זמן להתאמן.

 

אימונים מומלצים

  1. אירובי – כל אימון צריך לשלב בתוכו תרגילים אירוביים או ספורט אירובי. אירובי פירושו עם הרבה תנועה – כלומר ספורט בו הגוף זז ומאבד הרבה אנרגיה – להזיע! האימונים המומלצים הם – ריצה, שחייה (מאוד טוב למי שסובל מכאבי גב), זומבה וכל דבר שמשלב תנועה ועושה לכם טוב. רוצים לקחת את האימונים צעד קדימה? היכנסו לאתר של האקדמיה לנינג'ה
  2. כוח – השלב השני באימון הוא חיזוק השרירים. ניתן לעשות זאת בצורה שיותר מתאימה לגוף של גברים – מתח, משקולות, חדר כושר וכדומה. וניתן לעשות זאת בצורה רגועה יותר אבל גם טובה – פילאטיס, יוגה, תרגילים כמו פלאנק וכפיפות בטן וכדומה.
  3. החלק השלישי הוא מתיחות. חשוב למתוח את הגוף לאחר פעילות אינטנסיבית כדי לאפשר לגוף להירגע מהספורט, לשרירים להימתח ולא לסבול משרירים תפוסים. המתיחה היא חלק חשוב שבונה את השריר.

 

התמדה

הדבר החשוב ביותר בפעילות ספורטיבית הוא התמדה. הכי קל להתחיל בשיא העוצמה ולאט לאט להפסיק, אבל זה לא יקדם אתכם לשום מקום. ההמלצה שלנו היא להציב מטרות הגיוניות שתוכלו לעמוד בהם ולנסות להתמיד בהן. גם אם המטרה היא פעם בשבוע בתור התחלה זה טוב – משהו שבאמת תוכלו לעשות ורק אחר כך להוסיף מטרה.

 

למה אימונים שומרים על הבריאות?

  1. אימונים ספורטיביים הוכחו כעוזרים למניעת אלצהיימר.
  2. אימונים ספורטיביים מונעים השמנה שמזיקה לבריאות.
  3. אימונים ספורטיביים עוזרים ללחץ דם.
  4. אימונים ספורטיביים עוזרים למצב רוח.
  5. אימונים ספורטיביים מסייעים למערכות השונות בגוף.
  6. אימונים ספורטיביים שורפים את האנרגיה שאתם מכניסים לגוף.

 

סיכום

ספורט הוא חלק מחיים בריאים, מאושרים וטובים. הוא עוזר לגוף, לחוסן נפשי ומונע מחלות. ספורט הוא מפתח לחיים טובים יותר, לכן חשוב שתקפידו עליו בכל גיל. סומכים עליכם שתתמידו ותצליחו!

 

ריצה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.