אורגזמה, מיגרנה ומה שביניהם

תוכן עניינים

לפעמים אין לנו כוח לעשות סקס ואנחנו אומרים לפרטנר שכואב לנו הראש כדי להימנע מזה. לפעמים אפילו נטען שיש לנו מיגרנה כדי לא לעשות סקס. עם זאת, יש הטוענים שקיום יחסי מין דווקא מסייע למניעת מיגרנות בטווח הקצר ובטווח הארוך, ואם אתם אנשים שסובלים ממיגרנות כדאי לכם לעשות סקס. אז מה הקשר בין מיגרנה לסקס? יצאנו לבדוק.

 

קצת על מיגרנות

אם אתם לא ממש יודעים מה זה מיגרנה נעשה לכם קצת סדר.

מיגרנה היא כאב ראש שלעיתים מתחיל בעוצמה חלשה, ומתגבר לכאב ראש עוצמתי המורגש בצידי הראש, המצח, העיניים והרקה. לעיתים מיגרנה מלווה בהקאות ובחילות ובהרגשה שרעשים ואורות עושים לנו רע. מיגרנה נחשבת לתופעה נשית יותר, כאשר אחוז הנשים הסובלות ממיגרנות בעצימות כזו או אחרת הוא 28 אחוז, לעומת 14 אחוז בקרב גברים. טווח הגילאים של הסובלים ממיגרנה הוא רחב, כאשר לנשים הסובלות ממיגרנה יש נטייה לסבול מכך דווקא בזמן המחזור.

 

מהם הגורמים למיגרנה?

למיגרנות יש סיבות מגוונות:

  • מחסור בשינה
  • תחושות נפשיות שליליות כגון חרדה ודיכאון
  • אורח חיים לא בריא כגון צריכת קפאין מוגברת
  • לעיתים נטייה לסבול ממיגרנות עוברת בתורשה.

 

מיגרנה בזמן הסקס

אחת התופעות הבולטות דווקא בקרב גברים היא מיגרנה במהלך קיום יחסי המין. לעיתים דווקא תוך כדי האורגזמה, הגבר יסבול מכאב ראש פתאומי וחזק או לחילופין במהלך הסקס יתחיל אצלו כאב ראש עמום שילך ויתחזק ככל שהמין ימשך ויגיע לשיאו באורגזמה. פעמים רבות כאבי הראש האלו יתקשרו אצל הגבר עם הסקס, דבר שיכול לגרום לו להימנע ולפחד מסקס.

 

אז מה באמת הקשר בין אורגזמה למיגרנה?

מסתבר שהקשר בין מין לבין מיגרנה שונה בקרב גברים ונשים.

ראשית כל, לטווח הארוך קיום סדיר של יחסי מין מסייע להפחתת המיגרנות וכאבי הראש הן עבור גברים והן עבור נשים, כפי שאורח חיים בריא באופן כללי גורם לכך. אך ככל שאנחנו מתעסקים בטווח הרגעי בו אנחנו סובלים ממיגרנה יש הבדל בין גברים לנשים: אצל נשים נמצא כי קיום יחסי המין מקל על תחושת הכאב ולעיתים מעלים אותה, אך אצל גברים התחושה לא נעלמת ולעיתים מתחזקת. לכן אם סובלים ממיגרנה, מומלץ לגבר לקבל טיפול מונע בטרם קיום יחסי המין.

 

הקשר בין אין אונות למיגרנה

כפי שאמרנו, קיום סדיר של יחסי מין מסייע בטווח הארוך להפחתת מיגרנות וכאבי ראש. עם זאת, בעיות של אין אונות בקרב גברים כגון הקושי לשמור על זקפה או שפיכה מוקדמת עלולים לגרום לגברים להימנע מיחסי מין, וכאמור הימנעות זו עלולה לתרום למיגרנה.

מסיבה זו מומלץ מאוד לגברים הסובלים מבעיות אין אונות לטפל בבעיות אלה. כיום ישנן תכשירים ותרופות רבות לטיפול בבעיות אלה, ואחת מהתרופות הללו היא קמגרה – תחליף גנרי לויאגרה. מדובר בתכשיר יעיל ביותר לחיזוק הזקפה והתמודדות עם בעיות אין אונות, שאחד היתרונות המרכזיים שלו הוא שאין שהוא לא מצריך מרשם. ניתן לרכוש קמגרה באופן דיסקרטי דרך האינטרנט, או למצוא קמגרה למכירה בתל אביב ובמקומות שונים בארץ.

 

מיגרנות

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.