איזה מזרון הכי בריא לגב שלכם?

תוכן עניינים

אז איך אתם קמים בבוקר? רעננים, אחרי לילה ארוך של שינה טובה ומוכנים ליום חדש? או שבדיוק ההפך – שבורים, אחרי לילה שלם שהעברתם, בניסיון למצוא תנוחה טובה ולהירדם? כנראה שיותר מ50 אחוז

מהנשאלים, יענו שהם ישנים פחות טוב מהרצוי.  

מה הסיבות לכך? ואיך אפשר לטפל בזה? הכל בכתבה הבאה.

אם בסיבות עסקנו, אז מדובר במגוון לא קטן בכלל. פרט לדברים בולטים לעין, כגון המתח, הלחץ וקצב החיים המודרני, ישנה עוד סיבה שאולי בולטת פחות אך משמעותית ביותר – המזרן שאתם ישנים עליו. ישבנו לשיחה עם טובי המומחים בתחום בעיות השינה ועם מומחים לריהוט לחדר שינה, שענו לנו על שאלות בוערות. ספוילר – מזרני ויסקו יכולים להיות הפתרון. אבל נתחיל מהתחלה.

 

 הסיבות לשינה לא טובה, שלא מאפשרת לנו מנוחה מספקת וצבירת כוחות מחודשים

קצב החיים היום יומי שלנו, הוא מרוץ בלתי פוסק. עבודה, ילדים, בעיות קטנות שצצות במהלך היום ובעיות גדולות – כל זה מדיר שינה מעינינו. גם ההתעסקות שלנו בנייד לפני השינה, לא מאפשרת לנו להוריד את רמות המתח ולהאט, על מנת לישון טוב. אלו הן הסיבות הנפשיות, אך ישנן גם סיבות פיזיולוגיות למנוחת לילה לקויה – המזרן שאנחנו ישנים עליו. לא כל המזרנים הם מזרני ויסקו, או במילים אחרות, לא כל מזרן שנקנה, יאפשר לנו את המנוחה, לה אנחנו זקוקים.

 

 האחריות לשינוי הרגלים מונחת על כתפינו, אולי כדאי להתחיל דווקא מהמזרן

זה די מדויק – עונים לנו המומחים למזרני ויסקו. אם שינוי בקצב החיים או חשוב יותר, שינוי בגישה שלנו לאותו הקצב, זה משהו שדורש זמן, מזרן זה דבר שתוכלו להחליף כאן ועכשיו ולהתחיל לראות תוצאות במהירות.

 

 איך בוחרים מזרן טוב

דבר רשון, צריך להבין מה זה מזרן טוב. מזרן טוב זהו מזרן שעשוי מחומר אלסטי, שמתאים את עצמו למבנה הגוף ולתזוזות של אדם הישן עליו. כל זה נעשה תוך כדי תמיכה טובה ויציבה לאורך כל שעות המנוחה. כאמור, מזרן טוב הוא מזרן עם תמיכה טובה, אך אין מדובר במזרן קשה. בנוסף, לבדים שמהם המזרן עשוי, יש חשיבות גדולה נוספת. על מנת לקבל את המזרן הטוב ביותר למנהגי השינה שלכם, תצטרכו לפרט את הדרישות שלכם ולספר על האופן שבו אתם ישנים למוכרים בחנות לריהוט חדר שינה, על מנת שההתאמה תהיה טובה.

 

 להבין שהמזרן מתאים לנו

אין נוסחת קסם גורפת שמתאימה לכולם. ניתן רק לומר שמלשכב מספר דרות על המזרן בחנות, לא תקבלו את כל המידע שנחוץ לכם, ולכן כדאי לחפש מקומות שבהם יש אופציות לקנות מזרן לתקופת ניסיון של שבוע מינימום, על מנת לוודא שהוא מתאים. תזכרו, המסע אל השינה הטובה, מתחיל ממזרן טוב. מזרני ויסקו – בחירה נפלאה.

 

חלל מעוצב

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.