איזה מתנות כדאי לקנות לתינוקות?

תוכן עניינים

אם נודה על האמת, שלוש וחצי הקילוגרמים הזעירים, שזה עתה הגיחו לאוויר העולם, עדיין אינם בשלב בו הם מחווים דעה על מתנות.

היונק הקטן עוד נדהם מהמעבר החד ממעי אימו לעולם גדוש הרעש והצבע, כל שהוא רוצה זה לישון, לאכול, שוב לאכול ושוב לישון.

הצבע המדויק של פונפון הכובע שלו, פחות מטריד אותו כעת, במחילה.

מי שזה כן מעסיק אותה, זו אמא שלו. כך שמתנות לתינוקות הן למעשה מתנה ליולדת, אם נעמיד דברים על דיוקם…

 

מתנות שתינוקות אוהבים

אז דיברנו על כך שקניית מתנות לתינוקות הן מתנות לאבא ואמא, אבל בהחלט ניתן לרפד בעזרתן את חודשיו הראשונים של מיסטר-ינוקא בעולם שלנו. לפניכם מספר הצעות ששום יולדת לא תסרב להן, וגם התינוק, אילו יכול היה, היה מנסח לכם מכתב תודה בליווי זר פרחים.

 

שמיכה רכה

בחודשי התינוק הראשונים חובה לשמור על חום גופו של התינוק, במיוחד בעונת החורף. שמיכה מפנקת סרוגה, קטיפתית או פלנלית, יכולה להיות מתנה מתאימה להפליא. תוכלו לרכוש שמיכה בגוון תכול או וורוד לפי המין, או בגוון יוניסקס – לשמיכה שתשמש את ההורים גם לילדים נוספים. ניתן לרכוש שמיכות בהדפסים של דיסני, נסיכות או בלונים, שיהפכו את השמיכה לעליזה יותר, ואת השימוש בה למהנה בכל פעם מחדש.

 

מחזיק מוצץ

ככל שהמוצר הזה קריטי יותר, כך הוא נעלם יותר, זהו חוק מרפי שטבוע בבריאה. חשבו על היולדת המתעוררת באמצע הלילה לבכי תינוקי היסטרי, כאשר הגואל, קרי: מוצץ הגומי הקטנטן, בוחר להיעלם דווקא עכשיו בפינה שכוחה. מחזיק למוצץ מאפשר למוצר הקסם המרגיע, להיות צמוד לעולל ולא להבריז בדיוק ברגעים הקשים. ניתן להזמין מחזיקי מוצץ מעוצבים, עם כיתובים, אותיות השם וחריזה מרהיבה. בחרו במחזיק איכותי שלא נקרע כדי לאפשר שימוש בטיחותי לתינוקי המתוק.

 

בגד לברית או לבריתה

אחד המצרכים הפחות זמינים להורי תינוק חדש הוא זמן. הטיפול בבייבי, החולשה והעייפות הופכים את חיפוש הבגד לאירוע המתקרב, ללא ריאלי. מתנה של בגד חגיגי לברית או לבריתה, עשויה להתגלות כמו הפתרון הטוב ביותר. חשוב לברר את טעם היולדת המדויק, ואפילו להציע בפניה כמה אפשרויות לבחירה. היא לא תפסיק להודות לכם על המחווה הכל כך מסורה שלכם.

 

חיתולי בד

רפלקס הפליטה של תינוקות רכים, מתרחש עקב חוסר בשלות של שריר הסוגר בין הקיבה לוושט. בלי התראה מראש פולט הבייבי נוזל חמים, בהיר וחמוץ ועלול ללכלך את כל הגרדרובה שהולבשה לו בעמל. חיתולי בד הם נכס יקר השומר על בגדי האם והתינוק מפני נוזל הפליטה, הוא נמצא תדיר למראשות התינוק בעגלה ובסלקל, ונצרך להחלפה פעמים רבות. ככל שיש ממנו יותר, כך יותר טוב. תוכלו לפנק את היולדת בחיתולים מודפסים באיכות גבוהה, שיהפכו את הטיפול בתינוק הקטן, לקל יותר, פרקטי ומהנה.

מארזים

 

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.