איזו החלקה הכי בריאה לשיער?

תוכן עניינים

השיער שלנו הוא העוצמה שלנו. הוא מקור הכוח הנשי שלנו. הוא חלק כל כך חשוב בנראות ובנוכחות שלנו.

מכיוון שכך, חשוב לנו מאוד לטפח אותו ולשוות לו מראה שופע, מבריק ועוצמתי.

לעיתים, עקב הרצון הזה אנו מתפשרות על הבריאות שלנו ומחליקות את השיער גם בעזרת תכשירים המזיקים לו ולגוף כולו. זהו לא הכרח! כיום, ישנן שלל החלקות בריאות ומעולות.

 

החלקה אורגנית

התשובה הפשוטה לשאלה איזו החלקה היא הבריאה ביותר לשיער היא החלקה אורגנית, אולם זו תשובה לא ממצה. זאת, מאחר שישנן החלקות אורגניות מסוגים שונים. נקדים ונאמר שההחלקה האורגנית הבריאה ביותר, או לכל הפחות אחת מהבריאות ביותר, היא החלקה אינפיניטי. כעת, נפרט אודות החלקות אורגניות ככלל ולאחר מכן נתמקד בהחלקה האורגנית אינפיניטי בפרט.

החלקה אורגנית היא החלקה הנעשית באמצעות תכשירים המורכבים, באופן לא מפתיע, מרכיבים אורגניים בלבד. ההחלקה האורגנית התפתחה מתוך מצוקה שהייתה קיימת בשוק – רוב ההחלקות עשו שימוש ברכיבים כימיים אקטיביים, דוגמת אמוניה ופורמלין, שהיו מסוכנים למדי לשיער ולגוף.

היה חייב להימצא פתרון בריא יותר להחלקת השיער, שלא יהיה כרוך בסיכונים שבחומרים הכימיים ומכאן צמחה ההחלקה האורגנית. לקח זמן עד שהשימוש ברכיבים טבעיים הגיע לאותן רמות אפקטיביות כמו של ההחלקות הכימיות וכן עד שמחירי המוצרים האורגניים נעשו שווים לכל נפש.

לשמחתנו, כיום, הודות לקדמה הטכנולוגית ולשאפתנות היזמים, בעיות אלו נפתרו. ההחלקה האורגנית משיגה תוצאות מעולות, העולות על אלו של ההחלקה הכימית, ומחיר ההחלקה זול מאוד באופן יחסי.

 

החלקת אינפיניטי

מכאן, נעבור לסוג ההחלקה האורגנית המומלץ. החלקת אינפיניטי הינה החלקה בה נעשים שימושים בחומרים טבעיים ולא מזיקים. תכשירי אינפיניטי הם למעשה תרכובת של ויטמינים, חומצות אמינו, מינרלים, חלבון המשי, קראטין ועוד. כמובן שכל החומרים הם באישור משרד הבריאות וההחלקה בעלת עמידות גבוהה למדי לצד תחזוקה פשוטה יחסית.

כדי לשמור על ההחלקה, כל הנדרש לעשות הוא לחפוף את השיער בתדירות הנכונה עם שמפו ייחודי וכן לייבש את השיער לאחר המקלחת. הברק של השיער ייראה למרחוק, ופגמים שהיו בשיער צפויים להיעלם כלא היו. לא עוד קצוות מפוצלים או שיער יבש ושברירי, אלא שיער בריא ושופע.

 

כמה עולה החלקת אינפיניטי

כמו בכל שירות, המחיר מושפע ממספר גורמים – עלות חומרי הגלם, מיקום גיאוגרפי וסוציו – אקונומי וכמובן איכות נותן השירות. אל תתפשרו על איכות חומרי הגלם ומקצועיות הספרית, רק כדי לחסוך סכום זניח של כסף. אנו ממליצים לכם מקרב לב לבחור במחליקה מקצועית ובעלת ניסיון, גם אם היא קצת יקרה יותר.

יתר על כן – ישנן מחליקות הדורשות מכן להגיע אל המספרה שלהן בעוד שאחרות מציעות שירות בבית הלקוחה. החלקה בבית תחסוך לכן את שעות הנסיעה למספרה וכן את התשלום על החניה, כך שמוצדק שהחלקה ביתית תעלה קצת יותר.

מחירה של החלקת אינפיניטי מקצועית, הוא כ-700 שקלים. כאמור, אל תתפתו מהחלקות זולות יותר. באותו מטבע, אל תשלמו לריק על החלקות יקרות שלא מצדיקות זאת.

 

לסיכום

ההחלקה הבריאה ביותר היא החלקה אורגנית מסוג אינפיניטי. עלותה הצפויה היא כ-700 שקלים. בהצלחה!

ספרית

 

 

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.