איך להתכונן לניתוח הגדלת חזה

תוכן עניינים

ניתוח הגדלת החזה הוא אירוע משמעותי שלא עושים בכל יום. בימינו, הניתוח נחשב להליך מקובל ונפוץ ומטרתו היא, לבד משיפור היופי החיצוני, להעלות את הביטחון העצמי ודימוי הגוף.

כמו כל פרוצדורה רפואית, גם ניתוח הגדלת חזה מצריך התייחסות מוקדמת והכנה. כאן נסביר לכם בדיוק את כל השלבים.

 

בחירת המומחה

קודם כל צריך להחליט מי הרופא המנתח. הרופא המומחה הוא האדם שתשימו את כל אמונכם בו, שיוכל להביא אתכן לתוצאה הרצויה והמיוחלת. לכן חשוב לקבל המלצות מחברות, לחפש בגוגל ולהיכנס לפורומים שונים ולראות איפה כדאי והכי מומלץ לבצע את הניתוח הזה, ואצל איזה רופא.

 

ייעוץ ואבחון

לאחר הבחירה הזו, תתקיים פגישת ייעוץ שבה, לאחר שתקבלו את כל המידע הרלוונטי, תחליטו איזה גודל שתלים רלוונטי עבורכן. ישנה אפשרות למידע מלא באתר אסתטיקו ובו כל השיטות והסוגים השונים של שתלים ואופן הכנסתם לגוף. לאחר מכן תעברו מספר בדיקות רפואיות שמטרתן אבחון קליני, והן יבוצעו על ידי הרופא שבחרתן.

זמן הייעוץ והאבחון הוא הזמן שלכן לשאול כל שאלה ולהעלות כל תהייה לגבי הניתוח הקרוב. אם אתן לא בטוחות מה הפרוצדורה ואיך מתקדמים מכאן, זה הזמן להביע כל ספק, והמטרה היא שתגיעו בטוחות ככל שניתן ליום הניתוח, בלי פחד וחשש.

 

בדיקות חיצוניות

זהו שלב הקרוב יותר למועד הניתוח, ובו תישלחו לבדיקות שגרתיות כגון בדיקות דם, ממוגרפיה בחלק מהמקרים, ועוד. בשלב הזה תקבלי חזייה רפואית המותאמת לגודל החזה החדש, שתשמש לאחר הניתוח, בשלבי ההחלמה. החזייה תהיה עם פתח קדמי, עובדה שמקילה את הפתיחה והסגירה שלה, והיא אוורירית, אלסטית ונוחה במיוחד.

 

המלצות

לפני ניתוח הגדלת חזה מומלץ להתייחס לנקודות אלו:

  • הפסקת עישון – רצוי מאוד להפסיק לעשן כשלושה שבועות לפני מועד הניתוח. במידה ואת מעשנת, ציינו זאת בפני הרופא
  • תרופות – יש להפסיק לקחת תרופות מסוימות ואפילו תוספי תזונה וויטמינים ספציפיים, שבועיים לפני הניתוח. הכיני רשימה של תרופות והרופא יגיד מה להפסיק ומה אפשר להמשיך
  • היגיינה – יש לשמור על האזור החזה היגייני ונקי, ולרחצו באופן קבוע וממוקד

 

הכנות ספציפיות ליום הניתוח 

ניתוח הגדלת חזה עשוי להיעשות בהרדמה מלאה או חלקית. במידה והוא מתבצע בהרדמה מלאה, עליכן לצום מהערב שלפני, ולא לאכול או לשתות. במידה והניתוח ייעשה בהרדמה מקומית, אפשר לשתות מים, לאחר התייעצות עם הרופא.

מומלץ לבוא למקום הניתוח עם דמות יקרה ואהובה שתוכל להרגיע אתכן לפני הניתוח, ובזמן ההתאוששות. חברה או אחות יכולות לסייע לכן בעזרה ובעידוד, ולהביא לכן לחדר כל מה שתזדקקו לו.

 

היום הגדול

יום הניתוח הגיע, ועכשיו אתן מוכנות פיזית ונפשית לשינוי שחיכיתן לו זמן רב כל כך. עשיתן את כל השלבים הדרושים, זה הזמן לתת את האמון בידיים המטפלות, לשכב ולהירגע, ולהתחיל את הפרק החדש והמרענן בחיים שלכן.

רופאים

 

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.