איך לשמור על בריאות גופנית בגיל השלישי

תוכן עניינים

בריאות גופנית היא עניין חשוב ליישום עבור כל אדם באשר הוא, וכשמדובר בבני הגיל השלישי, מדובר בעניין לא רק חשוב, אלא גם מומלץ.

אם הגעתם לגיל זה, אתם בטח מרגישים שהגוף שלכם זקוק שתשמרו עליו היטב, יותר מפעם.

בגלל שמדובר בעניין חשוב מאוד, החלטנו לצאת ולבדוק עבורכם איך תוכלו לשמור על בריאות גופנית בשלב זה בחיים.

הנה כל הטיפים שמצאנו בנושא שאתם חייבים להכיר מקרוב:

 

טיפ מספר 1 – תזיזו את הגוף כל יום

יש לא מעט ימים בשנה שבהם אנחנו מוצאים את עצמנו מעדיפים להישאר סטטיים, בחוסר תזוזה. מדובר בימים בעלי האופי הבא:

  • ימים גשומים או קרים מאוד
  • ימים של הידבקות בווירוס עונתי
  • ימים שמאופיינים בעייפות

בימים שכאלה, אנחנו נוטים להקל על עצמנו לא פעם. כלומר, אנחנו בוחרים שלא לזוז יותר מידי והדבר עשוי להוביל לבעיות בריאותיות. לכן, ההמלצה היא להזיז את הגוף בכל דרך שהיא. אפשר לרקוד, ללכת על הליכון הליכה איטית מאוד או פשוט ללכת באיטיות הלוך חזור בקרבת הבית.

 

טיפ מספר 2- תבצעו תרגילי כושר

זה לא סוד, גיל המעבר מביא עמו שינויים גופניים ונפשיים שחדשים לכל אחת ואחד. אם אתם מרגישים חלשים ומדוכדכים לעתים קרובות, אתם כנראה לא מבצעים מספיק תרגילי כושר לגיל השלישי. ברגע שתכירו את תרגילי הכושר שמותאמים לכם כמו כפפה ליד, אתם פתאום תגלו את עצמכם מחדש. התרגילים יאפשרו לכם להרגיש מלאי חיים ומלאי אנרגיה. שכן, בעת ביצוע התרגילים, האדרנלין זורם בגוף ומביא לתחושה נעימה וחיובית, כזו שתגרום לכם לרצות להמשיך ולשמור על בריאות גופנית על בסיס יומי.

 

טיפ מספר 3 – תזמינו חברים

כדי שתוכלו לשמור על הבריאות הגופנית שלכם בגיל השלישי, אתם צריכים להזמין חברים. הרי גם הם רוצים מאוד להקפיד על בריאות גופנים אבל הם צריכים פרטנר שיהיה לצדם כדי שזה יקרה (בדיוק כמוכם). לכן, הטיפ ה-3 שלנו הוא להזמין חברים בגילכם ולהציע להם לתרגל יחד את תרגילי הכושר, לצאת להליכה או אולי שחייה בבריכה. העיקר שתתרגלו יחד.

 

טיפ מספר 4 – תאכלו בריא ותשתו הרבה מים

בשביל לשמור על בריאות גופנית אתם צריכים גם לשים לב למאכלים שנכנסים לגוף שלכם. לכן, חשוב מאוד שתבדקו שאתם אוכלים אוכל בריא, אוכל שעושה לגוף שלכם טוב. הימנעו ממאכלים מתועשים, עתירי שומן ונתרן. מאכלים מסוג זה עשויים לגרום לכם להרגיש כבדות שתקשה עליכם לקום ולבצע פעילות גופנית.

 

לסיכום

עד כאן 4 הטיפים שלנו שיאפשרו לכם לשמור על בריאות גופנית בגיל השלישי. תיישמו אותם ותגלו תוך כמה ימים שאתם מרגישים חזקים יותר ובריאים יותר. אנחנו מזמינים אתכם לחזור ולספר לנו בהמשך איך הייתה החוויה ומה מהטיפים שצוינו לעיל סייע לכם ביותר להגיע אל היעד המיוחל. בהצלחה!

אישה עושה מתיחות

 

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.