איך מיניות בריאה משפיעה על הזוגיות

תוכן עניינים

מה אתם עושים כדי לשפר את המיניות בזוגיות שלכם? מה אתם עושים כדי לשפר את המיניות האישית שלכם? מיניות זוגית מתחילה ממיניות אינדיווידואלית – אם הזנחתם אותה לאחרונה, כדאי לכם להציץ בכתבה הבאה.

בשנים האחרונות, המושג "מיניות בריאה" נזרק לחלל האוויר לא מעט. זוגות רבים אשר מגיעים לזוגיות ארוכת שנים, מתחילים לאבד את העניין בחיי המין וכשמתחילים לקחת את ההגה לידיים מגלים שיש המלאכה היא רבה יותר מהמצופה. זאת ועוד, זוגות רבים מגלים שחוץ מהעבודה הזוגית יש גם עבודה פנימית שכל אחד מהזוגות נדרש לעשות בכדי לשפר את המיניות בין בני הזוג. משמע, אין מיניות בריאה בין בני הזוג אם לא קיימת מיניות בריאה בינך לבין עצמך. אז מהי מיניות בריאה אישית או זוגית? מה אפשר לעשות כדי להתקרב לכל אחד מהמקומות הללו?

 

גיוון באמצעות שכלול

היום, צעצוע מין הוא כבר מזמן לא מילה גסה, בין אם מדובר בהתנסות אישית ובין אם מדובר בהתנסות זוגית. בעזרת שימוש בצעצועי המין באופן של ניסוי וטעייה, ניתן להגדיל את מגוון האפשרויות בחיי המין ולתת אופק חדש לביטוי מיני בחדר המיטות. מגוון צעצועי המין הקיים בשוק הוא רחב ביותר ומכיל אביזרים כגון ויברטורים, כדורי רטט, טבעות ועוד. הרכישה של אביזרים אלו היא נגישה למדי, ניתן לגשת למקום כמו חנות סקס הקרובה לשכונתך או אפילו לבצע הזמנה מהמחשב בבית ממגוון חנויות אונליין כמו אמור שופ ועוד.

 

הכר את עצמך

על כל פנים, לפני כל השכלולים המפוארים והמסקרנים הדבר החשוב ביותר הוא זמן אינטימי אישי. אחרי שנים של זוגיות, קל מאוד לשכוח ולאבד את היכולת שלך לענג את עצמך. כדי שבן הזוג שלנו ידע מה אנחנו רוצים, צריך שאנחנו נדע בדיוק מה אנחנו רוצים. ככל שהקשר שלנו עם עצמנו יהיה חזק יותר, כך נוכל לחזק את הקשר המיני ביננו לבין בן הזוג שלנו. בדרך כלל, הרבה מאוד חסמים פנימיים באינטימיות שלנו עם עצמנו באים לידי ביטוי בחסמים במיניות עם בני הזוג. בכדי להבין מה מקור החסמים שאנחנו פוגשים בהם בזוגיות, צריך להתבונן פנימה ולמצוא את שורש החסם. זו הדרך שבה נוכל לקבל תמונת מצב רחבה וכוללת יותר על הסיטואציה ומשם ניתן רק לצמוח.

לסיכום, מיניות בריאה מושגת באמצעות מכוונות מטרה ותהליך. זו יכולה לשפר גם את הקשר שלנו עם עצמנו וגם את הקשר עם בן או בת הזוג. תחילת התהליך עלולה להיות מרתיעה ומאתגרת אבל כל עוד קיימת המודעות והרצון לשינוי – זה כבר צעד משמעותי בדרך. השלב הבא הוא המוכנות לתהליך ולעצם השינוי. היום, ניתן לקבל מידע רב באמצעות מגוון אפיקים אשר נגישים לציבור הרחב. יותר מכך, ניתן לקבל ליווי מלא ומותאם אישית.

בריאות מערכת היחסים

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.