איך קלפי טארוט יכולים לעזור לך להתמודד עם סטרס

תוכן עניינים

לכל מי שמתמודד עם קושי וסטרס בתקופה זו, בין אם זה התלבטות להמשך הקריירה, קשיים בזוגיות, בעיות בריאותיות במשפחה הקרובה ואפילו סתם חרדה לגבי שלום הילדים שלכם, כדאי לכם לפתוח את הראש

ולנסות להיעזר בקלפי טארוט.

אתם יכולים לפתוח לבד או להיעזר במומחים, בכל אופן שתבחרו הקלפים יעזרו לכם להגיע לפתרון ובעזרתם תקבלו זווית חדשה על הבעיות שלכם.

 

קלפי טארוט מרגע גילויים ועד היום

קלפי טארוט  עוצבו במקור כקלפי משחק ולפי אמונות עממיות ניתן לצפות את העתיד באמצעות הקלפים. חפיסת קלפים מכילה 78 קלפים, כאשר הקלפים העתיקים ביותר תועדו במאה ה-15 באיטליה. כיום, התרבות המערבית מתשתמשת בקלפים לניבוי העתיד, אך לא רק. הרבה אנשים משתמשים בקלפים כדי להתסכל פנימה ולהבין את האישיות והמורכבויות שלנו. ישנן הרבה גרסאות לשימושים שונים אך חפיסת קלפי הטארוט הנפוצה ביותר היא ריידר וייט.

 

מה מכילה חבילת הקלפים

חבילה של 78 קלפים מחולקת ל-2: ארקנה גדולה (22 קלפים) וארקנה קטנה (56 קלפים). 22 קלפי הארקנה הגדולה הם קלפים בנושא הרוח: רצונות, חשקים, תכנון. כדי להפוך את החלום למציאות משתמשים בארקנה הקטנה, 56 קלפיה הם בעולם הגשמי ומתחלקים ל-4 סדרות (אש, מים, אוויר ואדמה). כל סדרה בעלת 10 קלפים ובנוסף כל קלפי מלכה, מלך, אביר ונסיך. מי שמאמין בקלפים ובחשיבותם, פותח בהם כל יום: פתיחה בקלפי טארוט – להתחיל את היום עם מסר.

 

כיצד מתבצעת הקריאה עצמה

מכשמבינים את מהות הקלפים, כך גם מבינים את מהות החיים. אנחנו רוצים דברים מהעולמות הרוחניים ולא מצליחים להגשים אותם בעולמות הגשמיים. למשל, אני רוצה להתחתן אבל לא מוצאת בעל מתאים. השאיפה היא איזון ואיחוד בין 2 העולמות, לא להיות רק רוחני ולא להיות רק גשמי. פותחים קלפים מהארקנה הגדולה ומהארקנה הקטנה ובודקים מה ההתאמה ביניהם. אדם שמיומן בפתיחת קלפים יכול להסביר לכם את המשמעויות.

 

תמיד יש סיבה לקלף שיוצא

כשפורסים את חפיסת הקלפים, ישנה משמעות גדולה למיקום של כל קלף בפריסה ולרצף שיוצא, למשל פריסות שיכולות להעיד על: תקוות או פחדים, איך אתם מרגישים את עצמכם בסיטואציות מסויימות, האם צריך לרדוף אחרי משהו או לשחרר אותו. אין מקריות בבחירת הקלף, אם קלף מסויים יצא אז ישנה סיבה שאותה צריך לבדוק.

 

לסיכום

יש הרבה דרכים להתמודד עם סטרס, דרכים קונבנציונליות כמו כדורים, פסיכולוג, מדיטציה, יוגה או סתם לשבת בים ולהירגע, אך אם אתם תופסים את עצמכם כאנשים עם קצת רוחניות ומרגישים שניסיתם הכל אך ללא תוצאות, כדאי לכם לפתוח את הראש לדברים חדשים ולהתנסות בפתיחת קלפי טארוט. כבר מהפעם הראשונה אתם תרגישו ששום דבר לא במקרה וישנה משמעות גדולה למה שיצא ולאט לאט תגלו עולמות חדשים ופתרונות יצירתיים.

חפיסת קלפים

 

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.