איך תעשו הלבנת שיניים בצורה מבוקרת

תוכן עניינים

הלבנת שיניים צריכה להיעשות בצורה מבוקרת, בין אם היא נעשית בבית ובין אם אצל רופא השיניים.

המאמר יסביר איך עושים הלבנת שיניים באופן מבוקר.

 

מדוע עושים הלבנת שיניים?

להלבנת שיניים יש סיבות רבות הנובעות מגורמים חיצוניים ושמירה על היגיינת השיניים. כאשר מצטברים כתמים צהובים או חומים על השיניים זהו מצב הכרחי להלבנה. אנשים מעשנים נוטים לשיניים ששינו את צבען בשל הניקוטין והמפגש שלו עם חמצן. גם כאשר מצטברת אבנית על השיניים בשל חוסר צחצוח או צחצוח לקוי לאחר אכילה היא גורמת לשיניים לשנות את צבען. המזון נאגר בשיניים וגורם לריקבון, ריח רע ואבנית. מומלץ לבקר אצל השיננית פעמיים בשנה כדי למנוע את האבנית. בנוסף, ככל שמכניסים לפה מזונות ושתייה עם קפאין או חומרים אחרים, צבע השיניים משתנה. מדובר על קפה, תה, רטבים שונים, יין אדום ועוד. יתרה מכך, לגיל יש השפעה על מצב השיניים שלכם. ככל שמתבגרים שכבת האמייל מצטמצמת וכך השיניים פחות מוגנות ומשנות את צבען. ישנם אף אנשים שמבחינה גנטית עשויים לפתח שיניים מוכתמות או כתוצאה מנטילת תרופות ומחלות שונות.

 

כיצד עושים הלבנת שיניים מבוקרת?

הלבנת שיניים בבית בצורה מבוקרת יכולה להועיל ולשפר את מצב השיניים. לשם כך יש לרכוש משחת הלבנה וציוד הגורם לשיניים להתבהר ולחזור לצבע הטבעי שלהן. על מנת לבחור במוצרים איכותיים שלא יזיקו לשיניים שלכם חשוב לקבל המלצה מרופא השיניים ולהשתמש בחומרים בעלי תו תקן. למשל, מי פה מלבינים ומשחה של קרסט מומלצים לטיפול יעיל, אך הם יהיו יעילים יותר אחרי שתנקו את השיניים אצל השיננית. אפשרות נוספת היא לרכוש רצועות לבנות אותן מצמידים לשיניים כדי להבהיר אותן. מוצרים אלו נמכרים על פי מספר גוונים. חומר נוסף אותו ניתן למצוא בבתי המרקחת הוא עט מלבין. מדובר על מרקר שאינו רעיל המבהיר את השיניים במהלך מספר ימים. כך גם שמדובר על ג'ל להלבנה או ערכת הלבנת שיניים הכוללת פלטה של ג'ל על פי הגוון הרצוי אותו נושכים למשך זמן. זוהי ערכה מומלצת מכיוון שהיא יעילה לתקופה ארוכה. בין אם אתם מטופלים אצל רופאי שיניים בבאר שבע ובין אם באזור אחר, מומלץ להתייעץ עם רופא השיניים שלכם על הדרך היעילה ביותר המותאמת לשיניים שלכם לצורך הלבנה מבוקרת.

 

היתרונות והחסרונות של הלבנת שיניים ביתית

הלבנת שיניים היא הדרך האופטימלית להחזיר חיוך זוהר עם שיניים לבנות שמעניק ביטחון עצמי. הלבנת שיניים ביתית חוסכת עלויות רבות ואת הצורך להלבנה יקרה אצל רופא השיניים.  זהו תהליך מהיר, אפקטיבי עם תוצאות מצוינות. ביחד עם זאת, שימוש בחומרים שאינם איכותיים וטיפול שגוי עלולים להזיק לשיניים, לציפוי האמייל ולגרום ליותר נזקים. חשוב לבדוק המלצות לגבי חומרי ההלבנה הטובים ביותר ולפעול על פי הוראות היצרן.

 

אישה מחייכת

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.