אילו דברים ניתן לעשות על מנת למנוע קמטים על עור הפנים

תוכן עניינים

 אין מי שלא חש תסכול מתהליך של התבגרות הכרוך במקרים רבים בצבירה של קמטים חדשים בפנים.

עור הפנים, המשמש למעשה ככרטיס הביקור שלנו כאשר אחנו פוגשים אנשים, הוא החלק החשוב ביותר עליו עלינו לשמור בגוף שלנו לטובת מראה בריא, חיוני וצעיר.

לכן, שמירה על עור פנים וצוואר חלק ומתוח היא מטרה אשר רבים מציבים לעצמם.

בפסקאות הקרובות נבחן מה ניתן לעשות במטרה למנוע קמטים בעור בפנים.

 

קודם כל – מניעה

השלב הראשון במניעת קמטים הוא קודם כל מניעתם. זהו הטיפול הטוב ביותר. היכולת לטפל בקמטים לאחר שהם נוצרים היא מוגבלת הרבה יותר לעומת היכולת למנוע אותם לפני שהם נוצרים. קודם כל זה מתחיל בשמירה על אכילה נכונה, בהימנעות מעישון סיגריות ומחשיפה ישירה לשמש חזקה באופן ממושך. מרכיב נוסף וחשוב מאוד הוא שימוש בקרמים המונעים קמטים. שימוש בקרמים איכותיים כמו הקרמים של לאורקס ישראל עשויים להוביל לשיפור משמעותי של היכולת למנוע קמטים.

 

קרמים למניעת קמטים

כאמור הטיפול הטוב ביותר למניעת קמטים, מעבר להתנהגות המונעת, הוא שימוש בקרמים למניעת קמטים. טיפול למניעת קמטים בשיטה זו הוא טיפול לא פולשני שאינו דורש מאמץ מיוחד או הוצאות כספיות גדולות. למעשה, כל מה שהוא דורש הוא מריחה יום יומית של קרם המכיל חומרים מיוחדים למניעת קמטים. אחד מהחומרים המיוחדים הללו הוא למעשה זהב (!) אשר סגולותיו למניעת קמטים ידועות זה שנים רבות.

 

טיפולי פילינג

אפשרות אחרת למניעת קמטים היא שימוש בטיפולי פילינג אשר מסייעות לחדש את עור הפנים ולקלף בעדינות את השכבות העליונות שלו. הפילינג הוא אמצעי מוצלח ביותר להסרה וחידוש של תאי עור מתים ולניקוי הנקבוביות. שמירה על עור הפנים נקי ורענן הוא מתכון בטוח למניעה ועיכוב של היווצרות קמטים בעור הפנים.

 

המתכון להצלחה – התמדה

המתכון להצלחה בשמירה על עור הפנים הוא התמדה. נזקים לעור הפנים מתחילים כבר בגיל צעיר. הזנחה של עור הפנים, אי שמירה מספיק טובה על היגיינת הפנים ושימוש בחומרים באיכות נמוכה הוא מתכון לאסון כאשר מדובר בעור הפנים שלכם. במקרים רבים הזנחה כזו גורמת לחיפוש של טיפולים פולשניים בשלבים מתקדמים יותר של החיים שאינם רצויים כלל וכלל וגם המחיר שלהם הוא גבוה מאוד. לכן, שמירה מתמדת על עור הפנים הוא העניין החשוב ביותר עליו יש לשים דגש. אם תזניחו – תיאלצו לשלם מחירים גבוהים בשלבים מתקדמים.

 

רק חומרים איכותיים

מעבר לכך, כאשר אתם מבצעים טיפולים מניעתיים ישנה חשיבות רבה להקפדה על שימוש בחומרים שאיכות גבוהה שלא יסבו נזק לעור הפנים שלכן. מובן כי שימוש בחמורים וקרמים מאיכות נמוכה עשויה לגרום לנזק רב שאת תוצאותיו לא ניתן יהיה לתקן שלבים מתקדמים יותר.

פנים

 

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.