אילו פיתוחים עשתה חברת סונוביה במהלך הקורונה?

תוכן עניינים

אם עד לפני שנתיים, אדם שהיה הולך עם מסכה ברחוב היה נראה מוזר ומעלה תהיה שככל הנראה סובל ממחלה כלשהי, היום מדובר בעובדה לגיטימית ואף הכרחית.

מגפת הקורונה הביאה עמה מודעות גבוהה מתמיד לחיידקים הנמצאים בסביבה ולדרכים שונות להישמר מהם, כאשר הדרך העיקרית, היא על ידי עטיית מסיכה המגינה על הפנים.

זה בדיוק מה שהזניק את חברת סונוביה, אשר מייצרת, בין היתר, מסכות מגן מפני נגיפים וחיידקים.

 

נעים להכיר

חברת סונוביה הוקמה בשנת 2013 על ידי פרופסורים ומדענים מהשורה הראשונה, אשר מאז ועד היום עוסקים בפיתוח טכנולוגיות חדישות של טקסטיל. טכנולוגיות אלו מיועדות בעיקר להגן מפני חיידקים, פטריות ואפילו ריחות לא נעימים, מה שמציב את החברה בחוד החנית בתחום מסכות המגן מפני נגיף הקורונה.

 

סונוביה בקורונה

מוצר הדגל של החברה הוא מסכות מגן מפני חיידקים, אשר הפכו למוצר הכרחי מאז פרוץ מגפת הקורונה. הטכנולוגיה המתקדמת איתה עובדת החברה, מעניקה למסכות יעילות של מעל 99% בהגנה מפני חיידקים ונגיפים. המסכות מיוצרות מחומרים ירוקים, אשר מאפשרים להן לשמור גם על הנשימה וגם על כדור הארץ. המסכות מיועדות לשימוש חוזר, כך שניתן לכבס אותן מעל 50 כביסות ועדיין לשמור על יעילותן.

 

שיפור מתמיד

בראשית הקורונה, מאפייני המגיפה היו עמומים וקשה היה לדעת אמנם במה מדובר, אך ככל שהזמן עבר, מאפייניה הלכו והתבהרו. העובדה שכל מספר חודשים מתגלה זן חדש המאיים להפר את הסדר הקיים, מובילה את צוות המחקר של החברה לשפר את יעילותן של מסכות ההגנה באופן תמידי, כך שיהיו עמידות באותה מידה, אם לא יותר, לזני המגפה השונים.

 

הופכים הזדמנות להצלחה

בעוד מגפת הקורונה השפיעה לרעה על עסקים בארץ ובעולם, לחברת סונוביה הייתה זו הזדמנות לחדור אף יותר לשוק, מה שהגדיל את חשיפתה למשקיעים, אשר הבינו כי מדובר בפוטנציאל הצלחה אדיר. כאן תוכלו לקרוא כיצד עשתה זאת ומה יכולה להיות השפעתה של החברה לטווח הארוך.

 

גאווה ישראלית

החזון של החברה הוא לשמור על העולם בריא ונקי יותר. מתוך חזון זה, נוצרו שיתופי פעולה עם ארגונים מובילים מתחומי הרפואה, התיירות, האופנה והתחבורה, על מנת לפתח מוצרי טקסטיל שונים המיועדים להגנה לא רק מפני חיידקים, אלא גם מפני קרני UV וכן בדים העמידים מפני מים ואפילו בדים מעכבי בעירה, עם עמידות גבוהה מפני אש.

 

העתיד כבר כאן

מסכות ההגנה מפני חיידקים הופכות ליותר ויותר הכרחיות ונראה שהן כאן כדי להישאר. לכן, חשוב להשתמש במסכות העשויות מחומרים לא מזיקים ועמידים לאורך זמן. הצוות החדשני אשר מוביל את המחקר והפיתוח של חברת סונוביה עובד מסביב לשעון על שדרוג והרחבת מוצרי החברה, בדגש על מסכות ההגנה, במטרה לקדם ולשפר את איכות חיינו ובריאותינו.

 

פריט הגנה

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.