אילו פרטים צריך הרופא על מנת להחליט על השתלת שיניים ביום אחד

תוכן עניינים

בעבר תהליך של השתלת שיניים היה תהליך מסובך, יקר וכואב מאוד. רבים חששו מאוד מפניו.

עם זאת, כיום, עם התקדמות הטכנולוגיה ושיטות הטיפול אין עוד סיבה לחשש רב.

כיום, ניתן לבצע השתלת שיניים ביום אחד. שיטה זו מסייעת מאוד בהקלת הכאבים ובמהירות הטיפול.

בפסקאות הקרובות נבחן מי יוכל להסתייע בשיטה של השתלת שיניים ביום אחד.

 

למה צריך את זה?

השתלת שיניים יכולה להתבצע במצבים רבים ומגוונים של בעיות בשיניים. שן חולה הגורמת לכאבים, אובדן של שן בשל עקירה או סיבה אחרת, עששת חריפה או בעיות חניכיים, כל אלה הן סיבות העשויות להביא לבעיות שיניים שהפתרון שלהן עובר דרך השתלת שיניים. בכל מקרה, הייעוץ בשאלת המקרים בהם יש צורך בהשתלת שיניים חייב לעבור דרך מומחים כמו המומחים של אדנטיקה סמייל שיוכלו לאבחן במדויק את המצב ממנו אתם סובלים.

 

כבר לא תהליך מתמשך

בעבר השתלות שיניים היו תהליך ממושך, הכרוך בתקופה ממושכת של כאבים וסבל. כיום מבוצעות השתלות שיניים ביום אחד. אף על פי כן, לא כל אחד מתאים להשתלת שיניים ביום אחד. לפני ההחלטה האם זהו סוג הטיפול הטוב עבורכם רופא השיניים המומחה בסוג זה של טיפול יבצע אבחון ויזואלי באמצעות בדיקה מקיפה, צילומי שיניים, הן CT והן רנטגן, וסריקה של החניכיים. כל אלו הם משתנים העשויים להשפיע על היתכנות הטיפול.

 

האם זה לא מהר מדי?

ישנם רבים החוששים כי השתלת שיניים ביום אחד נעשית באופן לא מקצועי ו"מהר מדי". עם זאת שיטת הטיפול נותרה זהה. בכל מקרה מדובר בהשתלה של שן במקום תהליך ממושך של עקירה, החדרת השתל ולבסוף הלבשת הכתר. היתרון של תהליך זה הוא ברור. מהירות הטיפול מסייעת הן להפסקת הכאב במהירות והן להחלמה מהירה יותר. מעבר לכך, עלות הטיפול היא בדרך כלל זולה יותר.

 

החסרונות

אמנם השתלה ביום אחד היא סופר בטיחותית ומהימנה אך בכל זאת ישנו סיכוי מסוים שההשתלה תכשל, גם אם במידה קלושה. בנוסף כמו בהשתלה רגילה, גם בסוג זה של השתלה תחוו כאבים לאחר ההשתלה והיא תגרום לכם לאי נוחות. עם זאת, מצב זה רלוונטי גם כאשר מדובר בהשתלה "קלאסית". שיקול נוסף העשוי להטות את הכף כנגד השתלה ביום אחד הוא מערכת חיסונית חלשה.

 

בסוף – רק אצל הטובים ביותר

בסופו של דבר, ישנם רופאים רבים המבטיחים לכם כי יוכלו לבצע את ההשתלה ביום אחד בהצלחה. עם זאת, זה ממש לא המצב. ישנם רופאים רבים שאינם יכולים לעמוד מאחרי ההבטחות שלהם. לכן, כאשר אתם בוחרים רופא שיבצע פעולה כירורגית בפה שלכם עליכם למצוא רופא מומחה, בעל ניסיון, אשר יוכל לספק לכם את התוצאה הטובה ביותר. בחרו במקום בו אתם מרגישים בטחון שיספק לכם את התוצאות הטובות ביותר.

פה

 

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.