אתרי ההיכרויות הכי פופולריים לשנת 2021

תוכן עניינים

אם הייתם מספרים לשנת 2010 שעוד עשור וקצת, אתרי הכרויות יהיו הדבר הכי חם בתחום הדייטינג, היא כנראה הייתה בטוחה שאתם צוחקים.

אם עד לפני קצת יותר מעשור אנשים היו מסתירים את העובדה שהם

גולשים באתרי הכרויות, היום המצב שונה לחלוטין.

בשנת 2021 הרשת מלאה באתרים ואפליקציות של הכרויות שנועדו לעזור לנו למצוא את החצי השני שלנו.

אנחנו מדברים על זה כל יום, כל היום. על המאץ' מהאתר, על הדייט, על האווירה, על הכול.

אם אתם חושבים שאתם מכירים את אתרי ההיכרויות הפופולאריים לשנת 2021, כדאי שתקראו את השורות הבאות.

יש לנו הרגשה שנפתיע אתכם עם אתרים שטרם ביקרתם בהם.

 

להלן רשימת אתרי ההיכרויות הפופולאריים לשנת 2021:

  1. ג'יידייט

ג'יידייט הוא ה-אתר שכל הרווקים נמצאים בו. מדובר באחד האתרים הוותיקים בתחום, האתר מפגיש בין זוגות פוטנציאלים החל משנת 1997. יש באתר מבחר עצום של מנויים, דתיים, חילונים, מבוגרים וצעירים. אנחנו לא יכולים להתחייב שבאתר הזה תמצאו את החצי השני שיסגור את הפינה עם חתונה. אם אתם נכנסים לאתר היכרויות בקטע רציני, כדאי שתבדקו מי מחברי האתר כותבים בכרטיס שלהם שהם בשלים לקשר רציני.

 

  1. אלפא

אי אפשר לערוך רשימת אתרי הכרויות מומלצים לשנת 2021 ולא להכניס אליה את אלפא. בחרנו באתר בגלל שהוא אתר ייחודי. האתר מתאים למי מכם שסיימו את התואר, מצאו עבודה שווה ומחפשים את החצי השני (והיציב כלכלית) שלהם.
למקרה שלא יצא לכם להכיר, דעו שאלפא מציעה חוויה אחרת משאר אתרי ההיכרויות. אם אלפא היה פיק אפ בר, הוא היה הבר שכולם רוצים להיות בו. אנחנו מדמיינים בכניסה אליו דורמן שרירי עם שרשראות זהב. למה?
בגלל שאם אתם רוצים להירשם לאלפא, אתם חייבים להיות מעל גיל 27 ואם אתן רוצות להירשם לאתר, אתן צריכות להיות מעל גיל 25.
אם לא די בכך, ההרשמה לאתר לוקחת זמן, כך שכדאי שתכינו את עצמכם מראש. אתם תצטרכו להעלות קובץ קורות חיים שיעבור לפסיכולוג שמתמחה בהשמה ורק לאחר יום או יומיים תקבלו תשובה אם התקבלתם לאתר.
כן, כן, קראתם וקראתן נכון. זה אתר רציני, לא סתם הוא נכנס לרשימה שלנו.

 

  1. פייסבוק

פייסבוק כבר מזמן הפך להיות אתר הכרויות. אין לנו סטטיסטיקה מדויקת לגבי מספר הזוגות שהתחתנו מאז שהפייסבוק הוקם ועד היום, אבל אנחנו יכולים לומר לכם בוודאות, שיש לא מעט זוגות (בין אם הם מדברים על כך בגלוי ובין אם מעדיפים לשמור בסוד) שהכירו בפייסבוק.
הפייסבוק מאפשר לנו לראות את החצי השני הפוטנציאלי שלנו בכל מיני סיטואציות. עם חברים מהצבא, מהעבודה, בטיול שלנו בחו"ל ומה לא.
בקיצור, פייסבוק נכנס לרשימת אתרי ההיכרויות של 2021 ולא צריך להסביר למה.

 

רשת חברתית

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.