בחירת נעלי צעד ראשון – איך למדוד את הרגל של הילד שלכם?

תוכן עניינים

תראו לנו הורה אחד שלא ישקיע מאמצים עילאיים בכך שלילד שלו יהיה טוב.

למעשה כל הורה ישקיע משאבים אדירים בילד שלו ויעשה הכול בשבילו כל עוד הדבר חוקי.

על רקע זה יש לציין כי אחד הדברים החשובים ביותר שהורים צריכים לעשות לילדים שלהם זה לבחור להם נעליים מתאימות.

בערך בגיל שנה ילד כבר יכול להתחיל ללכת ואנו חייבים להתאים לו את הנעליים שהוא לובש.

על רקע זה עולה השאלה איך למדוד את רגל הילד שלכם בשביל נעלי צעד ראשון? אם כן זה לא מסובך וכל מה שאתם צריכים לעשות זה לקחת סרגל של שלושים סנטימטר ולשים אותו על כף הרגל של הילד שלכם ואז תראו מה אורך כף הרגל של הילד שלכם ותדעו איזה נעל צעד ראשון לקנות לו.

 

האם נעל צעד ראשון היא הזמן ללמד את הילד שלכם כיצד לקשור שרוכים?

כל הורה רוצה שהילד שלו ילמד כמה שיותר מהר דברים רבים. תהליך הלמידה של הילד הוא חשוב הן לדברים חומריים והן לדברים תיאורטיים יותר. על רקע זה ברור מדוע כל כך הרבה הורים רוצים ללמד את הילד שלהם איך לקשור שרוכים וזאת מכיוון שקשירת השרוכים קשורה לעצמאות הילד. אם כן אנו חייבים לציין כי הנעל הראשונה של הילד שלכם היא לא המקום ללמד אותו איך לקשור שרוכים וזאת מכיוון שהילד עוד צעיר מדי. לימוד הקשירה יגיע בגיל מאוחר יותר וזה משהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת.

 

האם כדאי לקנות נעל צעד ראשון באתר סיני?

בחירת נעלי צעד ראשון היא לא עניין של מה בכך והיא דורשת מאתנו השקעה מסוימת וזאת בכדי להבטיח כי נקנה את הנעליים הטובות ביותר בשוק. על רקע זה עולה השאלה האם כדאי לנו לקנות נעל צעד ראשון באתר סיני? אם כן אנו חייבים לציין כי פעמים רבות הסחורה מסין היא סחורה סוג ב' ולא כדאי לקנות שם את הנעליים. עוד אנו חייבים לציין כי שירות הלקוחות של אתרים סיניים לא ישים על לקוח ישראלי וכך במקרה של בעיה עם הנעליים לא יהיה לכם למי לפנות ולא תוכלו להגיע למענה מתאים שיבטיח כי תקבלו פיצוי על הבעיה עם הנעלים ולכן עדיף לקנות את הנעליים באתר ישראלי.

 

האם כדאי לקנות נעל צעד ראשון בחנות פיזית או באינטרנט?

עוד עולה השאלה האם עדיף לנו לקנות את הנעליים בחנות פיזית או בחנות אינטרנטית? אם כן אנו חייבים לציין כי כיום הרבה יותר פשוט ונוח לקנות את הנעליים באינטרנט ולכן כדאי לקנות את הנעליים רק באינטרנט ולא בחנות פיזית שם הסיכוי להידבק בקורונה הוא גבוה ויכול לסכן אותנו ואת בני משפחתנו.

 

שרוכים סגורים

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.