ביקורת על השמפו של קמילוטרקט

תוכן עניינים

שיער פגוע יכול להיגרם ממגוון רחב של מצבים: שינויים הורמונליים בגוף למשל בעקבות הריון ולידה, מחסור בוויטמינים, תזונה לא מתאימה וטיפול שגוי כמו צביעת שיער, מוצרי טיפוח לא מתאימים ועוד.

השיער הפגוע יבוא לידי ביטוי בכל מיני צורות: הוא יכול להיות דקיק יותר, לנשור ולעיתים יכולים אפילו להופיע קרחות קטנות המתווספות למראה הכללי.

ישנן פתרונות רבים לטיפול אשר יסייעו לשיער שלכם, ניתן למצוא למשל את שמפו הקמילוטרקט שעליו נדבר בהמשך.

 

מצב רוח ושיער

מעניין לדעת שלמצב הרוח שלנו יש השפעה ישירה על נראות השיער. במידה ואתם לחוצים, מתוחים או נמצאים בתקופה המאופיינת עם עומס רגשי גבוה הדבר עלול לגרום להתחלת נשירה או להאט את קצב צמיחת השיער מה שיגרום לכך שהוא יראה חלש וחסר ברק.

בנוסף, מחקרים מראים כי חוסר בתנועה יכול להיות גורם נוסף לנשירה ולמראה דליל ויבש. לכן, חשוב שבסדר היום שלכם תמצאו זמן לבצע פעילויות מרגיעות המשלבות בתוכן תנועה כמו מדיטציה, יוגה, הליכה, האזנה למוזיקה, טבילת אמבטיה ופעילות גופנית אינטנסיבית כדי לאפשר זרימת דם ועידוד קצב צמיחת השיער.

 

תזונה ושיער

כדאי לדעת שהוכח במחקרים כי ישנו קשר בין האופן שבו אנחנו אוכלים למראה השיער שלנו. רוב האנשים הסובלים משיער דק ודליל יתגלה כי הם אוכלים בצורה לא מיטבית. על מנת שתוכלו ליהנות משיער מלא ושופע, כדאי מאוד להעשיר את התזונה שלכם באוכל מלא בוויטמינים שהוכח שיש להם קשר ישיר בהשפעה על צמיחה ומראה השיער. למשל, חלבון הביצה כולל בתוכו זרחן ואבץ, אבוקדו אשר מכיל בתוכו ויטמין E, אפרסמון המועשר בויטמין C וכו'.

למרות זאת, מרבית האנשים לא יצליחו לקבל את שלל המרכיבים התזונתיים הנדרשים למראה שיער בריא רק באמצעות התזונה. כאן, יכנסו לתמונה תוספות אותם ניתן לקחת לחיזוק המאגר. היתרון בלקיחתם הוא שהם מכילות בתוכן קומפלקס של הוויטמינים הנדרשים בפורמולה אחת.

 

טיפוח חיצוני ושיער

מעבר לדאגת המצב רוח והתזונה, ניתן לדאוג לנראות השיער גם באמצעות עזרים חיצוניים אשר יעודדו את צמיחת השיער. את זה אפשר לעשות באמצעות אמצעי טיפוח המכילים מרכיבים מעודדי צמיחה.

שימו לב, יש להשתמש במוצרים שמורכים מחומרים טבעיים, מוצרים המכילים כימיקלים חזקים יכולים לשפר את מראה השיער בטווח הקצר אולם לטווח הארוך הם יכולים לגרום לנזק בלתי הפיך לסיב השערה. כאשר אתם מחפשים את מוצר הטיפול המושלם חפשו מוצר המכיל רכיבים מהטבע כמו שמן קוקוס, זרעי ענבים ותמצית מעץ כינין. אלו יבטיחו המרצת הקרקפת וסיוע ביצירת תאים חדשים וחיזוק שורש השיער.

דוגמא לסבון כזה הוא קמילוטרקט, המותאם לסוגים שונים של מצבים בעייתיים בשיער ויאפשר לכם לטפל בו ולשקם אותו בצורה המיטבית ביותר,  את השמפו קניתי באתר פארמה פלוס.

 

חפיפה

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.