דיקור סיני – לא רק לבריאות הגוף

תוכן עניינים

בתקופה האחרונה כולם מסביבנו מדברים רק על דבר אחד – דיקור סיני. הדבר גרם לנו להבין שיש פה עניין שמצריך בירור מעמיק. שכן, מרבית העובדים מהמשרד שלנו מספרים שהדיקור שינה את החיים שלהם ואפשר להם להיות רגועים הרבה יותר ממה שהיו לפני שטופלו במחטים המיוחדות. כדי להבין במה מדובר, יצאנו לבדוק מה זה דיקור סיני וגילינו שבאמת יש פה טיפול שהוא מעבר לבריאות הגוף. הישארו אתנו ותגלו מה הכוונה.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

בדרך כלל אנו קוראים מאמרים אקדמיים ותכנים מהימנים מספרים בספריות. אבל הפעם, היה קצת קשה לנו לאתר מידע בנוגע לדיקור. לכן, את המדריך הנוכחי כתבנו לאחר שפנינו אל אנשים שיודעים דבר או שניים על דיקור. מדובר במטופלים שלא מוותרים על טיפול דיקור שבועי אצל המטפל הקבוע שלהם. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט ברשת החברתית וביקשנו מאנשים יודעי דבר לשתף אותנו אודות הטיפולים שהם עוברים והחוויות שלהם. הפרטים ששותפו אתנו אפשרו לנו להגיע למסקנה שמדובר פה בטיפול נפשי לכל דבר.

 

רגע, מה זה בכלל דיקור סיני?

אם זו הפעם הראשונה שאתם שומעים על דיקור סיני או ששמעתם על אנשים שעברו אותו אבל אתם לא יודעים במה מדובר, כדאי שתדעו שזוהי שיטת טיפול מקובלת מאוד בארץ. מטפלים בה אנשים שהוסכמו לדבר. הנה כמה עובדות על הדיקור הסיני שאתם חייבים לדעת לפני שנעמיק בנושא:

  • המחטים שבהם נעשה שימוש הן דקות מאוד ועדינות
  • מטפלים רבים יודעים להחדיר את המחט ללא כאב
  • בעת הטיפול תוכלו להרגיש זרמים שמועברים אל המקום שדורש ריפוי

למידע מעמיק יותר אודות דיקור סיני, אתם יכולים להיכנס אל המרכז הקהילתי לרפואה סינית בתל אביב.

 

דיקור סיני זה לא רק לבריאות הגוף

אנשים מגיעים לא פעם לדיקור סיני בשביל לטפל במכאובים פיזיים שמגבילים אותם בחיי היום יום, כמו למשל כאבים אורתופדיים, כאבים גניקולוגיים, כאבי ראש ועוד. אבל האמת היא, שטיפולי דיקור סיני נועדו לטפל לא רק בבריאות של הגוף. אלא גם בנפש. שכן, הסינים מאמינים שהנפש והגוף שזורים זה בזה ותלויים זה בזה.

 

איך דיקור סיני מטפל בנפש?

הדיקור הסיני מאפשר לגוף להירגע. שכן, יש לא מעט נקודות דיקור שמאפשרות לגוף להרפות ולהגיע למצב של רוגע ושקט. במהלך הדיקור, המטופל שוכב ללא תזוזה. כך שמתאפשר לגוף ולנפש לחוות רגיעה שלא תמיד מתאפשרת לאנשים רבים שלעיתים מוצאים את עצמם בתוך מרוץ של החיים.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת למה דיקור סיני לא מטפל אך ורק בבריאות של הגוף. כעת, כשיש לכם את כל המידע, אנו ממליצים לכם לעצור את מרוץ החיים ולנסות את הטיפול שיכול לשנות את חייכם ולהוביל לרגיעה שאתם כל כך זקוקים לה.

אַקוּפּוּנקטוּרָה

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.