דרכים בריאות לשדרוג הזוגיות

תוכן עניינים

זוגיות היא פלא אם יודעים לעבוד עליה ולשפר אותה.

חשוב לא להזניח ולא לטאטא מתחת לשטיח בעיות שעולות ביניכן – זה טבעי שיש בעיות רק צריך להתמודד איתן.

כמו כן, גם את מה שעובד צריך להעצים – מה שאוהבים לאהוב יותר, להודות יותר לפנק יותר, להפתיע יותר וגם לתבל את חיי המין שלכם.

מיניות בריאה היא דבר שיכול לשפר את הזוגיות בצורה יוצאת דופן אם רק תשקיעו בה, תפנקו זה את זו במיטה ותכניסו קצת אביזרים שיחממו את העניינים.

שדרוג הזוגיות זה ענין שצריך ללמוד, לא סתם יש אלפי סדנאות על זה ואלפי מטפלים זוגיים.

אז רוצים לדעת את כל הסודות? המשיכו לקרוא ותהפכו את הזוגיות שלכם למדהימה.

 

למה כדאי להשקיע בחיי המין?

רבים חושבים שיחסי מין מטרתם כיף גרידא. אמנם מדובר בחוויה מהנה , מספקת ומשחררת – במיוחד אם זה עם משהו שאוהבים, אך זה לא המטרה היחידה. יחסי מין טובים מובילים לחיוניות, שמחה, ביטחון עצמי, בריאות, הפחתה בלחץ ועוד מגוון השפעות חיוביות. אם חיי המין שלכם יהיו טובים כנראה שזה ישפיע על כל תחומי החיים שלכם לטובה ואתם תהפכו לחיוניים ושמחים. כמו כן, אם חיי המין שלכם לא מספקים אתכם מסיבות שונות זה יכול לגרום לדכדוך. בנוסף ,כשמשהו לא עובד בחיי המין זה בדרך כלל מעיד על משהו אצלכם שזקוק לתיקון – שם אנחנו פוגשים את עצמנו ויש לנו אופציה לבחון אם הכל מתנהל כשורה גם מחוץ לחדר המיטות. בקיצור, חיי המין יכולים להשפיע על הזוגיות שלכם לטובה אז תצרו לכם חיי מין בריאים. לפרטים על חנות סקס שתעזור לכם לקדם את המיניות.

 

למדו להתנהל בתוך הריב

ריב זה דבר בריא כי זה מראה שלכל אחד יש מקום להביע את הדעה שלו ואתם לא הופכים לאנשים זהים. חשוב ללמוד איל להתמודד כדי לא להפוך את הריב למקום בו אתם מזלזלים זה בזו. למדו להגיד את שלכם בנחת, לקבל הערות מהשני, לא לבקר, לא לצעוק ולא לזלזל בשני – זה לא יקדם אתכם. זכרו תמיד שהשני רוצה בטובתכם גם אם זה לא נראה לכם אז כדאי שתמיד תסלחו לו.

 

הפתיעו

נסו להפתיע זה את זו עם מילה טובה, הפתעה, שדרוג חיי המין וכל מחווה שתראה לשני שאתם פה בשביל להשקיע ולתת את הכל. הפתעה עוזרת להתחדש, להתמלא ולהיפתח לכיוונים חדשים בזוגיות.

 

סיכום – זוגיות היא מפתח לחיים טובים יותר

זוגיות היא פלא שמתרחש בי שניים – שניכם צריכים להשקיע בכל הרבדים – ריבים, הפתעות, השקעה, חיי מי, הבעת אהבה ועוד. השקיעו בזוגיות ותיהנו מחיים טובים, ארוכים ובריאים יותר – מחקרים מוכיחים שזוגיות טובה מועילה לכל אלה. אז אל תתעצלו, תשקיעו, תפתיעו ותתאמצו בשבילכם כי אתם טובים יותר כשאתם ביחד.

 

זוג שוכבים על מזרון

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.