4 דרכים להתפתחות אישית

תוכן עניינים

מי לא רוצה להתפתח מבחינה מקצועית, להגשים חלומות ולהפוך לסיפור הצלחה? על מנת להשיג מטרות אלו ואחרות יש להשקיע ולעבור מספר שלבים שיקדמו אתכם ליעד.

קבלו 4 דרכים להתפתחות אישית.

 

1 – סיוע פסיכולוגי במטרה להכיר בעצמכם וביכולות שלכם

השלב הבסיסי בהתפתחות אישית הוא הכרה בחזקות ובחולשות של האדם וביכולות שלו. כלומר, לא להשוות עם אחרים את ההצלחות והמסוגלות שהביאה אותם להצלחות כי כל אחד הוא שונה ומיוחד בדרך שלו. ההשוואה עם אחרים יכולה להוביל אתכם למפח נפש והדרך לפתור זאת היא להכין טבלה שבה תירשמו את החזקות והחולשות שלכם מבלי להשוות לאדם אחר. זה יסייע לכם לעשות שינוי ולשפר את החיים שלכם בתחומים מקצועיים, לימודיים, רומנטיים ועוד. כאשר אדם מכיר את עצמו ויודע שהוא מסוגל לעשות פעולה מסוימת, השמים הם הגבול. אבל לא תמיד זה מספיק. את המסוגלות יש לשכלל מבחינת ניסיון ומקצועיות. בגלל זה אנשים לומדים מקצוע מסוים, מצליחים בו והופכים למומחים בתחום. היכולת לקבל את עצמכם כפי שאתם תגרום לכם להשקיע בחזקות ולהתגבר על החולשות. באמצעות טיפולים פסיכולוגיים של פסיכולוגים בתל אביב ובסביבה ניתן להתגבר על קשיים המהווים מכשולים בקבלת העצמי ולשפר את הדימוי העצמי והביטחון. בנוסף ישנם פסיכולוגים אשר מומחים בילדים וכאשר אנחנו מדברים על הכרה ביכולת פסיכולוג לילדים הוא פתרון חשוב ומהותי לאמונה של הילד בעצמו.

 

2 – מאמן אישי

רבים מאיתנו מתקשים לקבל את עצמם ולהיות בעלי השקפה חיובית כלפי הסביבה שלהם, מה שמונע מהם להתקדם בחיים. אימון אישי בתל אביב ובערים נוספות יכול לסייע לעבור את המכשולים והאתגרים. בניגוד לפסיכולוגים המטפלים בבעיה, המאמנים האישיים יעניקו לכם את הכלים להתמודד איתם. למשל, בעלי עסקים פונים לאימון אישי כדי לבנות סביבם צוות אמין ונאמן או על מנת לקדם את עצמם מבחינה מקצועית, להפוך לעצמאים, לשנות קריירה ועוד. כאשר מדובר במשבר אישי או משפחתי, הפרעות נפשיות או פסיכיאטריות, קשרים בין אישיים לקויים או חוסר תפקוד, מאמנים אישיים אינם הפתרון לכך, אלא אם הם פסיכולוגים וגם מאמנים.

 

3 – סדנאות להעצמה אישית

ישנן לא מעט סדנאות המשלבות אימון אישי, הרצאות וחלק מעשי בהם מקבלים הדרכה יעילה כיצד להתקדם מבחינת התפתחות אישית והעצמה. הסדנאות ילמדו אתכם את קבלת החזקות והחולשות, חשיבה חיובית, לא לפחד משינויים, עמידה בפני קהל, להאמין ולסמוך על עצמכם. ישנן סדנאות המשלבות ריקודים ושחרור פיזי, תרגילים ועוד כדי לשפר את היחסים הבין אישיים, את התקשורת והיכולת לעבור שינויים. את הסדנאות ניתן לעשות באמצעות האינטרנט או במפגשים קבוצתיים.

 

4 – פעילות גופנית

ידוע שפעילות גופנית משחררת ומסייעת לשינויים באורח החיים מבחינה תזונתית וכושר גופני. בנוסף, באמצעות פעילות גופנית ניתן להתפתח ולעבור שינויים בקריירה, בזוגיות, בתקשורת עם אנשים ועוד. כאשר משלבים פעילות גופנית עם מדיטציה, תרגילי פוקוס, תרגילים להעלאת האנרגיה והכרה בחזון האישי שלכם, מהר מאוד תוכלו לעשות שינוי התפתחותי שיקדם אתכם בכל התחומים.

 

פגישה אצל גורם מקצועי

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.