האם בריא יותר לבשל על גריל גז?

תוכן עניינים

על האש, מנגל או ברביקיו, איך שלא תקראו לזה, ארוחת בשרים מזמן הפכה לאטרקציה מהנה ומגבשת עבורנו הישראלים.

מנגל בדרך כלל מעלה אחריו מיד את המילה עשן כעסקת חבילה, אבל זה ממש לא חייב להיות ככה.

גריל גז למשל, מהווה אלטרנטיבה מצוינת המביאה עימה יתרונות רבים מבחינה בריאותית, הנה כמה מהם:

 

קחו אויר כי העשן OUT

ידיעה חשובה: הוכח כי נשימה של עשן פחמים לזמן רב עלולה לפגוע בריאות ממש כמו עישון סיגריות באופן פסיבי. מבאס, לא? במיוחד כשיש אנשים שסובלים מאוד משאיפה של עשן. אך אל דאגה, יש פתרון: גריל גז, אשר בהשוואה לאופציות אחרות, מייצר פחות עשן באופן משמעותי. לצורך הדוגמה, גריל פחמים מייצר עשן מרגע הדלקתו ועד לכיבוי הסופי שלו. לעומת זאת, גריל גז מייצר עשן רק בזמן שיש  עליו בשר, כך שהוא מהווה פחות סכנה לבריאות. בנוסף, חשוב לציין כי העשן המופק בגריל גז מקביל לעשן המופק בזמן בישול או הכנת אוכל בבית. פייר? משכנע.

 

הוא נטול חומרים מסוכנים

גריז הגז קוטף יתרון נוסף לזכותו בפן הבריאותי בכך שאופן ההדלקה שלו היא ללא חומרים מסוכנים. כלומר, בכדי להדליק גריל גז אין צורך בשום דבר מלבד לחיצה על כפתור אשר מדליק אותו אוטומטית. זאת, בניגוד להכנת בשרים בגריל שלא על בסיס גז, המחייבת שימוש בחומרים מסוכנים ורעילים שנתפסים גם בבשר וגם בבגדים. מיותר לציין שהדרך משם אל הגוף ולפגיעה בבריאותכם קצרה מאוד.

 

מאפשר להנות מבשר איכותי וטוב יותר

עוד בעיה נפוצה באירועים מסוג "על האש", היא שחלק מהבשר שנצרב ונצלה הופך בחלקו לגוש פחם. לעומת זאת, בעת שימוש בגריל גז הבשר איננו נחשף לעשן הפחמים כך שהוא נשאר בריא וגם ונקי יותר. מכאן, ניתן לומר שאומנם הטעם המוכר והצלוי של הבשר לא ממש קיים, אך הערכים הבריאותיים נשמרים כך שהוא נשאר בריא יותר לאכילה. תסכימו איתנו שאם אתם כבר מארגנים מפגש על טהרת הבשר כדאי מאוד שהוא יהיה גם בריא, במיוחד בעידן כמו שלנו שהבריאות היא מעל הכל. כן, גם מעל לטעם המפויח.

 

לסיכום,

אם זה לא היה ברור, אז כן. גריל גז בהחלט מאפשר בישול, או בעצם צלייה בריאה יותר. הוא מייצר הרבה פחות עשן בצורה ניכרת, אינו מצריך שימוש בחומרים מסוכנים ובעיקר מאפשר לנו לאכול בשר טוב ואיכותי יותר בלי טעם של פחם או נזק ריאתי באופק. כל אלו מסבירים מצוין מדוע גריל הגז הפך לבחירה המובילה ביותר כיום, וגם למה כדאי לכם לרכוש אחד כזה אם במקרה עוד אין לכם. לכן, נמליץ לכם להצטייד בגריל גז באיכות מעולה תוצרת חברת וובר, ואם אתם רוצים ללמוד עוד על גריל וובר – היכנסו לאתר החברה.

 

כלי בישול

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.