האם משקפי מולטיפוקל משפרים את הראייה משמעותית ואיך בוחרים זאת?

תוכן עניינים

אנחנו שומעים לא פעם ממשתמשים במשקפי ראייה על "המשקפיים שמשנות את החיים". רק אתמול אמרנו לקולגה להתחדש על המשקפיים ושמענו ממנו שיחה בת 15 דקות על מולטיפוקל. לאחרונה מצאנו את עצמנו מסתובבים עם משקפיים לראייה מרחוק ומקרוב והחלטנו לצאת ולבדוק האם משקפי מולטיפוקל באמת משפרים את הראייה באופן משמעותי? ואיך נוכל לבחור זוג חדש? כל זאת ועוד יובא בשורות הקרובות.

 

רגע לפני שנתחיל – בואו נסביר רגע מה זה אומר "עדשות מולטיפוקל"?

עדשות אלו הן בעצם עדשות שיש בהן כמה מוקדי ראייה. הן מעניקות פתרון אופטי לכל טווחי הראייה הבאים:

  • ראייה מרחוק
  • ראייה מקרוב
  • ראייה מאזור הביניים

לפני שהומצאו משקפי המולטיפוקל, אנשים היו מוצאים עצמם משתמשים בכמה משקפיים. מדובר ברוב המקרים בשימוש ב-2 זוגות, האחד לראייה מרחוק והשני לראייה מקרוב. משקפי המולטיפוקל מאפשרים שימוש נוח יותר, מכיוון שהם כוללים את כל אפשרויות הראייה במקום אחד.

 

האם משקפי המולטיפוקל משפרים את הראייה באופן משמעותי?

בהחלט, לא מעט אנשים שעושים שימוש יום יומי במשקפי מולטיפוקל מציינים כי הראייה שלהם השתפרה מקצה אחד לשני. יתרה מזאת, אלו שעושים שהיו עושים שימוש בעבר ב-2 זוגות משקפיים שונים (כפי שצוין קודם לכן), הבינו שלאחר היכרות קצרה עם משקפי מולטיפוקל שהם יכולים להקל על עצמם ולעשות שימוש בזוג אחד בלבד.

 

למה אנחנו צריכים את משקפי המולטיפוקל?

לא מעט תוהים מדוע בכלל יש צורך במשקפיים מסוג זה. מבירור שערכנו עם רופא עיניים, התברר לנו שהגוף עובר שינויים פיזיולוגיים עם השנים. הדבר משפיע בין היתר, על האיכות של הראייה. לא מעט מהאנשים באוכלוסייה חווים הליך שבמהלכו העין מאבדת את היכולת שלה להתמקד בעצמים שנמצאים בקרבת מקום. הדבר גורם בסופו של דבר לטשטוש של הראייה והוא עשוי להקשות במצבים הבאים:

  • בעת קריאה של ספר או עיתון
  • בעת שימוש במחשב או במכשיר הנייד
  • בעת ניסיון להשחיל חוט אל מחט ועוד

ברוב המקרים, אנשים שזקוקים למולטיפוקל הם אלו שעוברים את גיל ה-40. בשלב זה מתחיל הליך טשטוש הראייה.

 

איך אפשר לבחור את המשקפיים?

כפי שאתם יודעים, גילינו בעצמנו שעלינו לבחור משקפי מולטיפוקל. בתחילת ההליך, לא היה לנו מושג במה מדובר. אך לאחר שחקרנו את הנושא לעומק, גילינו יותר ויותר פרטים והבנו מהן המשקפיים הללו ואיך אפשר לבחור אותן. כדי לבחור את המשקפיים באופן הטוב ביותר, אנחנו ממליצים לגשת אל חנות אופטיקה מוכרת, כזו שיש לה ניסיון רב בתחום ולהיפגש עם אופטומטריסט שיתאים לכם את המשקפיים, כך שתצטרכו רק לבחור את המסגרת האהובה עליכם.

 

סיכום

כעת אתם יודעים שמשקפי מולטיפוקל משפרים את הראייה באופן משמעותי, כך שנותר לכם רק לגשת אל אופטומטריסט ולבחור את המסגרת שמתאימה ביותר.

משקפיים

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.