מהם היתרונות של בדיקת אולטרסאונד פרטית?

תוכן עניינים

360 מעלות שיא מגישה: כל הסיבות לעשות בדיקת אולטרסאונד באופן פרטי.

הגיע הזמן להפסיק להיות פראיירים של קופות החולים! אז למה אולטרסאונד פרטי? כל היתרונות במאמר שלפניכם

המקרה של רונית

"שלום, מדברים מקופת החולים. רופאת הנשים שלך נכנסה לבידוד, עקב חשיפה לחולה מאומת. אנו מצטערים להודיע לך על ביטול התור. תוכלי לקבוע תור חדש לרופאת נשים אחרת, או להמתין במשך שבועיים עד שהרופאה תצא מהבידוד".

כמה נשים קיבלו שיחת טלפון כזו מתחילת הקורונה?

רונית מספרת לנו על טלפון שהגיע אליה כשהיא בשבוע ה-35 להריונה. בביקור הקודם שלה אצל הגניקולוגית, העובר נמצא במצג לא תקין. כעת, שבועות ספורים לפני הלידה, היא חייבת לדעת מהו המצג של העובר והאם עליה להתכונן ללידה בניתוח.

"ניסיתי לקבוע תור לרופא אחר", מסבירה רונית. "קודם כל, זו פרוצדורה לעבור לרופא שונה באמצע היריון. אבל יותר מזה, לרופא פשוט לא היו תורים פנויים. התור היחיד הקרוב היה כ-5 שבועות לאחר מכן, בשבוע 40, כשאני ילדתי בשבוע 38".

יש מקרים שבהם בדיקת אולטרסאונד דחופה אף יותר. בדיקת אקו לב, למשל, היא בדיקת אולטרסאונד של הלב. במקרים בהם יש חשש מפני לקות בתפקוד של הלב, בעיה במסתמי הלב או באחד החדרים. כדי לקבל תור לבדיקות אקו לב בקופות החולים, יש צורך להמתין כ-2-3 חודשים.

הזמן יקר לבריאות

זמינות היא לפעמים שם המשחק.

אם יש לך כאבי בטן עזים, אולטרסאונד מיידי יעזור לאבחן אפנדיציט, אבן בכליה או היריון מחוץ לרחם. אולטרסאונד שד יכול לאבחן את הגוש בשד: דלקת או גידול.

בכל המקרים הללו, יש להמתין בין חודש ל-4 חודשים כדי לקבל בדיקת אולטרסאונד דרך קופת החולים. הבשורה: אולטרסאונד פרטי. התור הפנוי הקרוב הוא בתוך 12-24 שעות בלבד! ניתן לבקש זירוז תור לאולטרסאונד.

אולטרסאונד פרטי – יתרונות נוספים

אז היתרון העיקרי והבולט הוא יתרון הזמינות. אך לאולטרסאונד פרטי יש יתרונות רבים נוספים:

חוויה

בדיקות אולטרסאונד בקופות חולים הן חוויה מפוקפקת, בלשון המעטה. מטופלים מדווחים על בדיקות שמתבצעות באופן חסר סבלנות ("למה שלפוחית השתן שלך לא מספיק מלאה" – צעק רופא על אישה שעברה אולטרסאונד של הבטן); בזלזול ("אתה מתנשף כמו זקן", קיבל מ' הערה כשעבר אקו לב במאמץ).

והגרוע ביותר – בדיקת אולטרסאונד שמלווה בתחושה של הטרדה מינית ("צריך גם אולטרסאונד פנימי", אמר הרופא לר' ההריונית למרות שלא היה בכך צורך). נשים רבות התלוננו שמאז הקורונה, הן נאלצות לעבור בדיקות אולטרסאונד פנימיות (ווגינאליות) ללא מלווה, גם כשהחוק מתיר זאת. "הרופאים פשוט לא רוצים שבעלי ייכנס אתי".

אולטרסאונד פרטי עם 360 מעלות שיא, זו חוויה אחרת לגמרי.

ליווי אישי מעניק למטופל מענה לכל צורך. הרופא מסביר מה שהוא עושה, מראה לאישה ההריונית – את רואה, זו היד של העובר שלך, זו הרגל, וכו'. אף אחד לא נמצא לבד בתהליך. נותנים לכל אחד ואחת את הזמן.

השלב המקדים לבדיקת האולטרסאונד הוא מריחת ג'ל שקוף, שמעביר את גלי הקול באופן מיטבי למתמר. הג'ל דביק ומלכלך, זה לא נעים במיוחד. לכן, כמה חשוב שבאולטרסאונד פרטי נותנים לך את כל הזמן הדרוש לך כדי להתנקות ולהתלבש. סבלנות. גם זה חלק מהחוויה.

מקצוענות

מי מבצע אולטרסאונד בקופות חולים? טכנאי.

מי מבצע אולטרסאונד פרטי? רופא.

מה עדיף? אין צורך להכביר במילים. אולטרסאונד פרטי מפוענח במקום! הרופא המבצע הוא רופא מומחה. הוא בודק, הוא מפענח והוא שולח לך את כל התוצאות שצריך.

 

מחיר

נכון שזה נשמע כמו בדיחה – מה, בקופות החולים יקר יותר לעשות אולטרסאונד? אז מסתבר שכן. מחיר הבדיקה בקופות החולים אמנם אינו יקר יותר מאשר באופן פרטי, אבל כשמדובר בבדיקה פרטית, רוב הסיכויים שתקבלו החזר מחברת הביטוח שלכם.

הביטוח מחזיר בדר"כ כ-80% מעלות הבדיקה. בסכום הקטן שנותר לכם לשלם, תקבלו דיסק עם הבדיקה, תמונות, פענוח. כל מה שצריך כדי להמשיך הלאה עם תוצאות הבדיקה.

בדיקת אולטרסאונד מבצעים באופן פרטי! במקום להיות פראיירים של קופות החולים, לשלם להם כסף מבלי לקבל על כך החזר ולחכות חודשים עד לבדיקה שניתנת בשירות ירוד ובמקצוענות נמוכה, אפשר פשוט לעשות בדיקה פרטית. ההחזר יגיע, החוויה נעימה והרמה המקצועית בהתאם. מתי? בתוך 12 עד 24 שעות!

תינוק

 

 

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.