הכירו את סונוביה והטקסטיל הידידותי לסביבה

תוכן עניינים

מלאכת עשיית הבדים היא עתיקת יומין, ומערבת שזירת סיבים – בין אם בשיטה ידנית או על ידי מכונות – לכדי יצירת בד.

ממשי, לקנבס, פלנל, או קשמיר, כל אחד מהם הוא פיסת סיבים השזורים יחדיו עם תכונות ייחודיות המעניקות לו את שמו הידוע.

אך מה אם נוכל להנחיל בבד תכונות יוצאות מגדר הרגיל, כגון נטרול פתוגניים מזיקים, הגנה מקרינת UV, ואפילו עמידות לאש? בד מיוחד כמו זה אכן קיים שוק, ומעניק לקונה חוויה

מוגנת ואיכותית, המיוצרת בטכנולוגיה פטנטית וחדישה שאינה עולה במחיר הסביבה. 

 

הכירו את סונוביה

אי שם בשנת 2013, התרחש המחקר פורץ הדרך בניסיון למגר זיהומים נרכשים בבתי החולים, שהתפתח כיום לכדי חברת סונוביה. חברה זו המייצרת בדים המוטמעים בתכונות ייחודיות, על ידי שימוש בננו – טכנולוגיה העוזרת לנטרל גורמים מזיקים מהסביבה בדרך הירוקה ביותר.

 

מה כל כך מיוחד בטקסטיל שלהם?

  • תוך כדי שימוש בננו טכנולוגיה וגלי קול, סונוביה הצליחה להחדיר פורמולת כימיקליים מרוכזת, ללא קושרים כימיים המזיקים לסביבה, ולהפוך אותו לכדי בד בעל מאפיינים בלעדיים על פי רצונות הלקוח:
  • חסינות של 99% מפני ווירוסים, חיידקים, ונבגים, כולל COVID – 19.
  • נטרול ריחות לא נעימים.
  • הגנה מפני קרינת UV.
  • דחיית מים.
  • חסינות מפני אש.

כל אלו יכולים להיות מיושמים במגוון עצמים בהם נתקלים באופן יומיומי, כמו ביגוד, ריפודים, מצעים, ומושבים, ואף מסיכות לפנים, היכולות לשמור על תכונותיה אחרי 55 כביסות.

 

האם הבד עומד במבחן?

כמו כל מוצר היוצא לשוק, הוא צריך לעמוד בהתקני הבטיחות הבסיסיים ולהיות מוכח כבטוח לשימוש. גם כאן, סונוביה הצליחה להוכיח את יעילותה לא רק בדרישות המקומיות בישראל, אלא גם בבדיקות מעבדה בסטנדרטים של חברות בינלאומיות. בין בדיקות אלו, הובאו ממצאים חותכים אודות מוצריהם:

  • בבחינת יעילות הבד כנגד הווירוס COVID – 19, בחנו בד המוטמע בטכנולוגיה של סונוביה לעומת בד רגיל. הממצאים הראו כי העמידות האנטי – ויראלית בבד של חברת סונוביה משמעותית לעומת בד הבקרה.
  • אין הוכחה כי הבד משפיע על חדירות האוויר דרכו, או התנגדות לנשימה הרגילה.
  • בהשפעת הבד על עור האדם הבריא במשך כ-18 שעות, נמצא כי לא מביא לאפקט מזיק, ואף מסייע במלחמה כנגד מחלות עור היכולות להיגרם מחבישת מסיכה, בשל תחמוצת האבץ המצויה בחלק מהמוצרים.

 

אז למה כל כך כדי לי לבחור בסונוביה?

בעידן כמו שלנו, תמיד מחפשים אחר מוצר טוב שיישאר לאורך זמן, וייתן לנו את מקסימום התועלת. באמצעות הטכנולוגיה החדשנית והידידותית לסביבה של סונוביה, קיים בשוק מוצר שיכול לעמוד בדרישות הגבוהות של היום. הבד הייחודי שלהם מעניק בטיחות כוללת עבור האדם הפשוט מפני אימתני הטבע- מהניתנים לראייה ועד למיקרוסקופיים שביניהם- מבלי שאמא טבע תשלם את המחיר הכבד.

 

בחירת צבע

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.