המקום המושלם לתרגל יוגה

תוכן עניינים

הקסם של סיני שמושך אליו כל כך הרבה תיירים כל שנה טמון ברוגע שלה.

הקצב בסיני איטי, מדברי. אנשים מגיעים לשם להנות מהפשטות של החושות, מלהיות קרובים לים היפה והרגוע ממזרח וההרים האדומים והיפים ממערב.

גם אם באתם במטרה לעשות ספורט כמו צלילה או טרקים, גם אם נסעתם לעיירות הגדולות יותר כמו דהב ושארם א שייח והחלטתם לקחת מלון, הרוגע והנחת של סיני זו האווירה בכל מקום שם.

רבים מהיורדים לסיני מוצאים שזו האווירה המושלמת והנוף המושלם לעשות בו יוגה.

 

טרנד הולך וגובר

יוגה בסיני הפכה להיות פופולרית מאוד בשנים האחרונות, גם בשל הפופולריות העולמית הגדלה של היוגה בעשור האחרון, וגם בגלל שבשביל לעשות אימוני יוגה כל מה שצריך הוא מזרן יוגה ומכנסי יוגה נוחות. משמע, אפשר לעשות אותה בכל מקום, אז למה לא בסיני?

מורים ישראלים רבים, ומורים מכל שאר העולם (אותם יותר קל למצוא בדהב ושארם א שייח, בעוד שמורי יוגה ישראלים פזורים בכל סיני) החלו להעביר סדנאות או ריטריטים של יוגה במהלך השנה, בהם תוכלו להנות מאימונים כל יום וחופשה בסיני בו זמנית. גם מי שלא מחפש סדנא אך כן רוצה להתאמן יוכל כמעט בכל מקום למצוא שיעורי יוגה אשר ניתן להצטרף אליהם. כמובן שיותר קל למצוא אותם בעונות המתויירות. בעונות הפחות מתויירות ייתכן שאם לא בדקתם מראש יהיה יותר קשה למצוא שיעורי יוגה להצטרף אליהם.

מי שמתאמן לבד יכול לבוא מתי שנוח לו עם מזרן היוגה, להניח אותו במרפסת של החושה ולעשות כל זריחה אימון יוגה לקול הגלים.

 

מקומות ושיעורים ייעודיים למתרגלים

בגלל מזג האוויר שיכול להיות חם מאוד לפעמים, ברוב החושות וגם בבתי המלונות תוכלו למצוא ארישות גדולות ומאווררות או חדר נוח וממוזג בהם תוכלו לעשות יוגה גם בשעות החמות של היום. למשל יש מספר מלונות בטאבה שכבר התקינו כאלה, וגם מלון לה פלאיה בנואיבה.

בשנים האחרונות הצלילה החופשית נעשית פופולרית מאוד, במיוחד בסיני הנחשבת לאחד המקומות הטובים והזולים בעולם ללמוד בו. צלילה חופשית מחברת בין ספורט הצלילה על נשימה אחת בלבד לבין תרגולי נשימות זהים ליוגה. מסיבה זו רבים מקורסי הצלילה החופשית מלווים גם הם בשיעורי יוגה, לעיתים כחלק מתוכנית הקורס, ולעיתים כאופציה להוספה למי שרוצה להרחיב ולהתפתח בנשימות.

תוכלו למצוא שיעורים בסוגי יוגה שונים כמו אשטנגה יוגה, ביקראם יוגה, קונדליני יוגה, ויג'נאנה יוגה, ויני יוגה, שיבהננדה יוגה, טנטרה יוגה ועוד. המגוון רחב, ועל כן תוכלו להחליט מה הכי מתאים לכם ולקצב שלכם.

אימוני יוגה בסיני יתנו לכם להפיק את המירב מלהתחיל את היום בלתרגל נשימות ואת הגוף ומשם להמשיך ליום רגוע ושלו, לעיתים יותר מאשר אימוני יוגה בתל אביב בהם מייד אחרי שסוף סוף נרגעתם אתם חייבים להתמודד עם פקקים וחניות. בסיני הראש שקט ובלי דאגות, שזה הזמן המושלם ביותר לעבוד על החיבור המיוחד של הנפש והגוף בעזרת יוגה.

מתיחת רגל

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.