הפיתרון המושלם לסובלים מסכרת

תוכן עניינים

ליקוריץ פלוס 123 היא פורמולת צמחים המכילה שורש ליקוריץ, ג'ינג'ר וציפורני חתול.

לשלושת הרכיבים הללו ישנם יתרונות רבים והם נמצאים בשימוש ביתי ורפואי שנים רבות.

הפורמולה כולה היא החומרים הפעילים של צמחים אלו, ולמעשה צריכת הפורמולה היא דרך נהדרת לצרוך את החומרים הפעילים משלושת הצמחים הללו בצורה מרוכזת.

מה המטרה של הפורמולה, ומהם יתרונות מרכביה?

 

מרכיבי פורמולה ליקוריץ פלוס 123

כאמור, לפורמולה ליקוריץ פלוס 123 ישנם שלושה מרכיבים:

  1. שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא צמח עתיק שנמצא ששנים משמש הן למטרות מאכל והן למטרות רפואיות. החומר הפעיל בשורש ליקוריץ הוא גלברידין הנוגד חמצון פלבונאידי ובעל תכונות הנוגדות דלקות שונות. לצריכת תמצית ליקוריץ ישנה יתרונות רבים, ובניהם צמצום החמצון של הכולסטרול הרע בדם ב-55 אחוז, הפחתת לחץ הדם ב-10 אחוז והעלאת התנגדות הדם לחמצון ב-19 אחוז וכן צמצום הסיכון למחלות לב.

 

  1. שורש ג'ינג'ר

כולנו מכירים את הג'ינג'ר מהמטבח, אך מלבד השימושים הללו יש לו יתרונות רפואיים לא מעטים: שורש ג'ינג'ר מגן מפני זיהומים ובקטריות שונות, משפר תהליכי מטבוליזם, מפחית את רמת הכולסטרול הרע והטריגליצרידים בדם, מסייע לחיזוק הזיכרון ומעודד פעילות מוחית, מצמצם את רמת הדלקתיות אצל חולי חלקת מפרקים וכן משכך ואף מונע סיבוכים כרוניים הנגרמים עקב מחלת סוכרת מסוג 2.

 

  1. ציפורני חתול

צמח שמקורו בג'ונגלים הטרופיים בקו המשווה והיה בשימוש בקרב שבטים ילידיים שם כצמח מרפא – ולא בכדי. מחקרים מדעיים הוכיחו כי לתמצית המופקת ממנו ישנם יתרונות רפואיים רבים, כגון הפחתת לחץ דם, העלאת רמת הייצור של כדוריות דם לבנות הנלחמות נגד זיהומים ודלקות, שיכוך רמת דלקתיות אצל חוקי דלקת מפרקים שגרונית ודלקת מפרקים שגרונית וכן הוא מסייע לטיפול טבעי לתסמונת התשישות הכרונית.

 

חשוב לצרוך אך ורק ליקוריץ שמגיע עם בדיקת מעבדה

רמת החומרים הפעילים בצמח יכולה להשתנות ותלויה בין השאר למספר ימי הגשמים בזמן עונת הקטיף של הצמח. כאמור, החומר הפעיל גלברדין הוא החומר לו יש את הסגולות הרפואיות בצמח, וחשוב לוודא שבפורמולה אותה אנחנו קונים יש את המינון המספק ממנו. כאשר קונים ליקוריץ שלא עבר בדיקת מעבדה אין את היכולת לדעת מהי רמת הגלברדין בו.

אל תהמרו על הבריאות שלכם – רכשו אך ורק ליקוריץ שעבר בדיקת מעבדה.

 

מה ההבדל בין פורמולת ליקוריץ פלוס 123 לתוספי ליקוריץ אחרים?

תוספי ליקוריץ אחרים אינם מכילים אך ורק ליקוריץ, ובנוסף לכך יש בהן חומרי מילוי נוספים חסרי פעילות פארמקולוגית. לעומת זאת בפורמולת ליקוריץ פלוס 123 משולבים צמחי מרפא איכותיים בנוסף לליקוריץ עם 100 אחוז מהרכיבים הפעילים בהם.

 

התחייבות לאיכות ובטיחות

פורמולת ליקוריץ פלוס 123 מכילה בהתחייבות לפחות 6 מ"ג גלברידין בכמוסה ועוברת סדרת בדיקות מעבדה מחמירות. איכות הפורמולה גבוהה מאוד, עם מקסימום גלברידין ומינימום גלציריזין עם 100 אחוז חומרים פעילים בכמוסה. הפורמולה מיוצרת ברישיון משרד הבריאות ובעלת כשרות בד"ץ חתם סופר.

 

מודד לחץ ומזרק

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.