השפעת המראה על הדימוי העצמי

תוכן עניינים

מתוך אל מעט דברים וגורמים שיכולים להשפיע על הדימוי העצמי של כל אחד מאתנו, אין ספק שהמראה החיצוני הוא עניין מאוד משמעותי.

בסופו של דבר, העולם שלנו שופט אותנו בהתאם לשאלה איך אנחנו נראים, ולכן ברור מדוע כולנו שואפים להיראות כמה שיותר טוב.

מה עושים אם משהו לא מוצא חן בעינינו ונרצה לשנות אותו? על כך במאמר שלפניכם.

 

איך באמת נראה החיוך שלכם?

כשאנחנו אומרים למישהו שיש לו חיוך יפה אנחנו למעשה לוקחים בחשבון מספר גורמים שמשתלבים ביחד. זה כולל את הגנטיקה שלו, כלומר, את השאלה איך נראה החיוך והשפתיים, אך זה כולל, כמובן, גם את האישיות שלו ואת השאלה מה הוא מקרין תוך כדי החיוך. מעבר לכל אלה, החיוך עצמו מושפע כמובן גם מהשיניים, וכאן כבר נפתח בפנינו עולם ומלואו. לא לכולנו יש שיניים לבנות ולא כולנו יודעים לשמור עליהן לאורך השנים. לכן, אם אתם מביטים במראה ולא באמת אוהבים את מה שאתם רואים כי השיניים שלכם כבר מזמן לא צחורות, כדאי שתדעו שיש מה לעשות בנידון. למעשה, אופציה כמו ציפוי חרסינה לשיניים בהחלט יכולה לבוא בחשבון, שכן ציפוי חרסינה שמיועד לשיניים משנה את צבען ואת היופי שלהן.

 

לאן כדאי לפנות להתקנת ציפוי חרסינה לשיניים?

התשובה הברורה היא – אל מרפאת שיניים כלשהי, אך מה שיותר מסובך, הוא לבחור את מרפאת השיניים הנכונה. אומנם הרבה רופאי שיניים יודעים מבחינה תיאורטית להתקין ציפוי חרסינה, אך בפועל, לא כולם עושים עבודה מספיק טובה. לכן טבעי שתהיה לכם דילמה בנושא הזה, כי אם אתם כבר משקיעים ועושים את הצעד הזה במטרה לשפר את הופעתכם החיצונית ואת הדימוי העצמי שלכם, למה להתפשר? רצוי לבדוק היטב באיזו מרפאת שיניים אתם בוחרים, כי בסופו של דבר, אם אתם יכולים לפנות אל רופא מקצועי שיעשה עבודה טובה ותצאו מרוצים, למה שלא תעשו זאת?

 

כמה עולה התענוג הזה?

אנשים שחולמים על ניתוחים פלסטיים שונים בסופו של דבר מוותרים הרבה פעמים מהחשש שהם ישלמו יותר מידי. לכן אנחנו יכולים להבין מדוע אתם חושבים על זה גם בהקשר של ציפוי החרסינה לשיניים שלכם, אך כדאי שתדעו: זה לא תמיד יהיה מאוד יקר. אנחנו ממליצים לכם לדבר עם כמה רופאי שיניים שונים, לראות על איזה מחירים מדובר ולבחור את הרופא הטוב ביותר עבורכם גם מבחינת העלויות. אין טעם לשלם מחירים כפולים ומכופלים על ציפוי החרסינה שלכם, כי בסופו של דבר, לא תמיד כאשר טיפול שיניים כזה עולה יותר זה אומר שהתוצאה תהיה יותר מוצלחת. אפשר לעשות השוואת מחירים מאוד בקלות בתחום הזה בימינו, אז למה לא להשקיע בכך כמה רגעים? תוכלו לחסוך בצורה כזאת לא מעט כסף על טיפול השיניים הזה ולכן זה מומלץ בחום.

 

לפני ואחרי הטיפול .

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.