חיוך יפה משפיע על אנשים

תוכן עניינים

מכירים את זה שאתם צופים באיזו פרסומת בטלוויזיה, ומוצאים את עצמכם מקנאים בחיוך הבוהק שיש לשחקן או השחקנית שבפרסומת? אז מסתבר שזה לא רק אתם – שיניים לבנות וחיוך רחב באמת משפיעים על הסביבה שלכם בצורה חיובית, ואפילו משפיעים לטובה גם על הבריאות שלנו. קחו לכם רגע לקרוא את ההשפעות הרצויות של החיוך, ולא תרצו להפסיק לחייך לאורך כל היום!

 

השפעת החיוך על הבריאות שלנו

לחיוך יש לא מעט השפעות חיוביות על הבריאות שלנו. החיוך מסייע בהפגה של מתח וחרדות, שכן בזמן חיוך משתחררות מולקולות בגוף שמסייעות בהפגת לחצים ומסייעים להרגעת הגוף. החיוך אף מחזק את המערכת החיסונית – מחקרים הראו שבזמן שאנשים מחייכים, ישנה עלייה בייצור כדוריות הדם הלבנות בגופם, שתורמות להילחם במחלות ובזיהומים.

נוסף על כל אלו, מחקרים מצאו קשר בין אנשים שמרבים לחייך במהלך חייהם לאריכות ימים – כאשר חיוך באופן תדיר עשוי להוסיף לתוחלת החיים עד שבע שנים. לא שווה?

 

השפעת החיוך על הסביבה שלנו

מעבר ליתרונות הבריאותיים המשמעותיים שחיוך עשוי לתרום לנו, החיוך שלנו משפיע גם על הסובבים אותנו. נסו לחשוב על עצמכם, האם אתם מעדיפים להימצא בחברתם של אנשים בעלי שמחת חיים שגורמים לכם לחייך ולשמוח, או שתעדיפו את חברתם של אנשים בעלי מזג רע וקודר יותר?

חיוך יפה עשוי לתרום לכם בכל סיטואציה – כך יהיה לכם קל יותר ליצור אינטראקציה עם אנשים, להשיג דברים שאתם רוצים (או לכל הפחות להקל על ההשגה של דברים אלו), ובאופן כללי החיוך ימשוך אליכם אנשים וישפר לכם את מצב הרוח.

חיוך זה דבר "מדבק", קשה להישאר אדיש כאשר אנשים סביבך צוחקים ומחייכים. בצורה כמעט אוטומטית, החיוך גורם לאווירה משוחררת ונעימה יותר.

 

כיצד תוכלו לדאוג שיהיה לכם חיוך יפה יותר?

אחרי כל היתרונות שמנינו לגבי חיוך יפה וכובש, רק טבעי שתרצו לדאוג שהחיוך שלכם יהיה הכי יפה שאפשר. יש אנשים שהתברכו בשיניים לבנות, ישרות ומסודרות – אך חלק גדול מהאוכלוסייה צריך לעבור טיפולי שיניים על מנת לקבל את החיוך האולטימטיבי.

את כל הטיפולים שלהם אתם זקוקים, תוכלו לעבור אצל רופא השיניים. יש נטייה לחשוב שרופאי שיניים מטפלים רק במקרים רפואיים ודחופים (כמו חורים בשיניים, דלקות חניכיים ומחלות שונות), אך ישנם לא מעט טיפולים אלקטיביים וקוסמטיים שתוכלו לעבור.

טיפולים כאלו עשויים להיות למשל יישור השיניים, ניקיון יסודי של השיניים אצל שיננית, הלבנת השיניים, ואף ציפוי השיניים – למקרים בהם השיניים שבורות או סדוקות.

את המידע המלא אודות כל טיפולי השיניים שתוכלו לעבור, בין אם לצרכים רפואיים ובין אם לצרכים קוסמטיים, תוכלו לקרוא באתר האינטרנט של ד"ר צוהר, בכתובת https://www.dr-tzohar.co.il. דרך האתר אף תוכלו לקבוע ביקורת ראשונית ללא כל עלות!

אישה מחייכת

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.