חמש טעויות שמזיקות לעור שלכם בהוצאת שחורים

תוכן עניינים

השוק כיום עמוס בתכשירים שונים שמבטיחים לנו ניקוי מהיר של עור הפנים מאותם השחורים הידועים לשמצה.

אך האמת היא שניקוי הנקבוביות הוא תהליך שלא הכרחי לכל אחד, וגם עבור מי שכן – חשוב לעשות זאת כמו שצריך, כי חלק  מהתכשירים והשיטות בשוק עלולות לגרום ליותר נזק מתועלת.

בכתבה הבאה נמנה חמש טעויות נפוצות שחשוב להימנע מהן בהוצאת שחורים.

 

מה גורם להופעת שחורים?

הנקבוביות של עור הפנים שלנו יודעות לנקות את עצמן, הצרה מתחילה כאשר הנקבוביות נסתמות, ואז מופיעים שחורים. הנה חלק מהגורמים שגורמים לנקבוביות שלנו להיסתם:

  • הורמונים: הורמונים גורמים לאקנה. זאת אחת הסיבות שהשחורים והאקנה "חוגגים" בתקופת גיל ההתבגרות, כאשר ההורמונים סוערים.
  • חיידקים: לכן חשוב כל – כך לשמור על ניקיון הפנים.
  • ניקוי יתר: כאן העניינים כבר נעשים מורכבים, נכון? מצד אחד חשוב לנקות את עור הפנים, אך שימו לב שניקוי יתר עלול להשיג את התוצאה ההפוכה. יותר מדי ניקוי של עור הפנים, גורם לעור להתעבות ולנקבוביות להיסתם.

 

ניקוי שחורים – מאיזה טעויות חשוב להימנע?

כאשר אנחנו מדברים על הוצאת שחורים, יש כמה טעויות נפוצות שחשוב להימנע מהן:

  1. טעות ראשונה – יותר מדי לחץ: אל תילחצו ואל תלחצו על השחורים שלכם יותר מדי – אם תפעילו יותר מדי לחץ, בלוטות השומן מתחת לשחורים יתפוצצו ואז עלולה להתפתח תגובה עורית חריפה. הלחץ גם עלול לדחוף את הלכלוך מטה אל תוך העור. בקיצור, אל.
  2. טעות שניה – לפעמים מספיק רק לשטוף פנים: אם יש לכם עור רגיל ולא שומני ואתם לא סובלים מאקנה, מספיק לנקות את עור הפנים עם מים פושרים וסבון פנים. במקרה שלכם, כל המוסיף גורע.
  3. טעות שלישית – מברשות לניקוי הפנים: יש בשוק מברשות שתפקידן הוא הוצאת שחורים, המברשות מגרות את הנקבוביות, מנפחות אותן ועלולות לגרום להן להיסתם.
  4. טעות רביעית – לגעת בפנים בידיים לא נקיות: רוב הזמן הידיים שלנו לא באמת נקיות, אנחנו נוגעים במשטחים מזוהמים כל הזמן. מי שנוגע בעור הפנים בידיים לא נקיות, מעביר לשם חיידקים שעלולים לגרום להופעת שחורים ופצעונים. לכן, הימנעו ממגע מיותר בפנים, ולפני כל טיפול בשחורים שטפו את הידיים היטב עם מים וסבון.
  5. טעות חמישית – ניקוי באדים: מדובר בשיטת ניקוי פופולרית, אך חימום עור הפנים עלול לגרום לפריחה, להתייבשות של העור ואפילו להזדקנות מהירה יותר של עור הפנים.

 

אז איך בכל זאת מטפלים בשחורים?

הבנו כבר מאיזה טעויות כדאי להימנע כאשר מדברים על הוצאת שחורים. אך מהי הדרך הנכונה? כיום עם ההתפתחויות הטכנולוגיות יש בשוק תכשירים ומכשירים מתקדמים להוצאת שחורים שמוציאים אותם מהשורש. מכשיר להוצאת שחורים צריך להיות מכשיר המותאם לסוג העור שלכם, וכזה שאושר על ידי ארגון הבריאות העולמי. למי שאין זמן וסבלנות, תמיד אפשר ללכת לקוסמטיקאית מוסמכת עם תעודות והמלצות.

לסיכום, מנינו חמש טעויות נפוצות שכדאי להימנע מהן כשמטפלים בשחורים. עם שיגרת היגיינה והקפדה עקבית, תוכלו לטפל בשחורים בדרך יעילה שלא תגרום לנזקים מיותרים.

 

פנים

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.