יחסי מין בתרבויות העולם – שווה קריאה!

תוכן עניינים

אין הרבה דברים שמעסיקים את העולם כולו כמו כסף וסקס, כך שזה לא מפתיע שבכל מקום היחס לעניינים האלה שונה. האם בכל המקומות בעולם אנשים עושים סקס באותה הדרך? מדברים על זה בדיוק באותה הצורה? עניינו במאמר שלפניכם וקבלו עובדות מעניינות שאולי לא ידעתם.

 

הפתיחות ביחס לסקס

אנחנו יכולים לראות שאחד מהדברים שתמיד משתנים בין תרבויות העולם, זו השאלה עד כמה ישנה פתיחות בנוגע לסקס במדינות השונות. אם נלך לדוגמה אל החברה הקיצונית החרדית בישראל, אנחנו נראה שאפילו בעידן המודרני אין פתיחות בנושא הזה ולא נהוג לדבר על הנושא עם חברים. מצד שני, אם ניסע לברלין ונדבר על העניין עם הדור הצעיר, אנחנו נראה שישנה פתיחות מדהימה. הם מדברים על הכול, מספרים ומשתפים, כך שגם חיי המין שלהם נראים אחרת לגמרי.

 

יחסי המין הקהילה הגאה

עוד עניין שניתן לראות בו הבדל, זה השיח סביב יחסי המין בקהילה הגאה לעומת קהילת הסטרייטים. בעוד שהסטרייטים לא תמיד מדברים על סקס בצורה פתוחה, הרי שאצל חברי הקהילה הגאה, ובמיוחד אצל הומואים, לרוב הדיון סביב הנושאים האלה יהיה הרבה יותר פתוח. השאלה האם מדברים על סקס או לא הרבה פעמים תשפיע גם על האופן שבו מקיימים יחסי מין ואפילו על תדירות החלפת הפרטנרים לסקס.

 

האם בכל מקום משתמשים באביזרי מין?

ככל שהשנים עוברות אנחנו רואים שיש יותר ויותר התעניינות בנושא הזה. זה נכון בין אם מדובר על רכישת תחליפי ויאגרה למיניהם ובין אם מדובר על רכישת אביזרי מין וצעצועים שונים לסקס. אחת מהסיבות לכך היא העובדה שהיום אפשר לקנות את כל האביזרים האלה בלי לצאת בכלל מהבית, ובעיקר, בלי להיכנס באופן פיזי לחנויות סקס. בעבר, כשאי אפשר היה להיכנס ללינקים כמו: https://www.tevapleasure.co.il כדי לקנות אביזרי סקס שונים, אנשים התביישו ולרוב וויתרו על התענוג הזה. היום, לעומת זאת, המצב השונה. היום כל אחד יוכל לבחור איזה צעצועי סקס שהוא רוצה ולהזמין אותם ישירות באינטרנט, כך ששווה גם לכם לבדוק את האופציה הזאת אם אתם רוצים לשנות, לגוון ולשפר את הסקס שלכם.

 

האם אביזרי מין לזוגות עולים הרבה?

עד היום יצא לכם רק לחשוב על האפשרות של רכישת אביזרי מין אבל וויתרתם על הרעיון כי חששתם שזה יהיה יקר? אתם לא לגמרי בטוחים כמה זה עולה ואתם רוצים לקנות בצורה חכמה ולא יקרה? הסירו דאגה מלבכם. היום יש יותר ויותר חנויות שמציעות את האביזרים השונים ואת צעצועי המין, כך שהיום תוכלו לשלם על זה הרבה פחות. הזמינו כבר עכשיו את אביזרי הסקס הכי טובים שיש ותראו שהדבר היחיד שלא יהיה לכם לגמרי ברור, זה איך לא עשיתם את זה כבר מזמן.

 

יחסי מין

 

 

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.