כל המידע המקצועי על השתלות שיניים

תוכן עניינים

יכולת קבלת החלטות היא הדבר החשוב ביותר בחיים. קחו למשל את העבודה שלכם אתם חייבים לקבל בה החלטות השכם וערב ולעשות זאת ברמה גבוהה בכדי להצליח להתקדם בסולם הדרגות בעבודה שלכם. אך עבודה היא לא המקום היחיד בו אנו נדרשים לקבל החלטות וכך לדוגמא גם בתחום השיניים אנו נדרשים לקבל החלטות מורכבות. אנו צריכים להחליט האם לעשות השתלת שיניים לדוגמא או שמא לבחור באופציה אחרת כמו פרוטזה. אם כן אנו חייבים לציין כי השתלת שיניים יכולה להיות טובה יותר מאשר פרוטזה וזאת עקב העובדה כי ההשתלה היא קבועה ולא יוצאת מהפה ולכן יש לה גם יתרונות אסתטיים וגם יתרונות פרקטיים ולכן השתלת שיניים היא דבר מעולה. כדאי לכם לברר עם הרופא שלכם האם לבצע את ההשתלה וכך להחליט האם לעשות אותה או שמא לבצע טיפול אחר שיהיה יותר אפקטיבי לדעתכם ולדעת הרופא שלכם.

 

האם הטיפול של השתלת שיניים כואב?

כאשר אנו מדברים על השתלת שיניים אנו צריכים לשאול את עצמנו האם הטיפול כואב? יש הרבה טיפולי שיניים שאפשר לעשות ושאלת הכאב תמיד מלווה את ההתלבטות שלנו האם לבצע את ההשתלה או לא. אם כן אנו חייבים לציין כי בזמן האופרציה של ההשתלה אתם לא תרגישו כאב מכיוון שההליך מבוצע בהרדמה. על רקע זה אנו חייבים לציין כי לאחר הטיפול אתם יכולים להרגיש כאב וזה משהו שכדאי לקחת אותו בחשבון. עם זאת, על אף הכאב ולאור היתרונות של טיפולי השתלה ניתן לומר כי שווה לעשות את ההשתלה אפילו אם זה קצת כואב לאחר מכן.

 

מהי ההחלמה מהשתלת שיניים?

פנו אל ד"ר דורון אבניאלי והוא יספר לכם הכול על השתלות שיניים וזאת מכיוון שהוא הרופא המוביל בארץ בתחום של השתלות שיניים ובכלל בתחום של רופאת שיניים. על רקע זה אתם בוודאי רוצים לדעת מהי ההחלמה לאחר ההשתלה? אם כן גם כאן אתם צריכים לשאול את הרופא שלכם את השאלה הזאת והוא יסביר לכם על ההחלמה מן ההשתלה. אם כן אתם צריכים להבין כי ההחלמה היא לא קשה וכי אפשר לחזור לעבוד לאחר מספר ימים בבית. אנו ממליצים לכם לא לעשן מכיוון שהעישון יכול לפגוע בהחלמה. כמובן שאם ניתנה הוראה ללקיחת תרופות כדאי לכם להקשיב לה ובכלל הקשיבו להוראות הרופא בנוגע להחלמה שלכם.

 

האם כל רופא יכול לבצע השתלה?

עולה השאלה האם כל רופא יכול לבצע השתלה? אם כן אנו חייבים לציין כי ממש לא. בשביל לבצע השתלת שיניים יש צורך במומחיות ולימוד שלא כל רופא עושה. יש רופאים אשר יכולים לבצע השתלה ויש רופאים אשר לא יכולים לבצע את ההשתלה וזה משהו שכדאי להבינו לפני הבחירה ברופא זה או אחר שיבצע את ההשתלה.

השתלת שיניים

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.