למה נשים משתמשות בחזיות סטרפלס והאם יש להן השפעה בריאותית                 

תוכן עניינים

חזיית הסטרפלס נחשבת לאחת החזיות הנמכרות ביותר בארץ ובעולם. אנחנו בעצמנו כותבות את המאמר הנוכחי כשיש עלינו את חזיית סטרפלס התחרה האהובה עלינו.

שמענו לאחרונה שישנו שיח ער בנוגע לחזיות אלו, יש מי שבוחרות שלא להשתמש בהן והן העלו לשיח היום יומי את השאלה – למה נשים משתמשות בחזיות סטרפלס והאם יש להן השפעה בריאותית? יצאנו לבדוק את

השאלה הזו וחזרנו עם התשובות הבאות:

 

 יצאנו לפגוש נשים חשובות שיעזרו לנו לענות על השאלות החשובות

כדי שנוכל לחזור עם התשובות, יצאנו לרחוב ונפגשנו עם נשים שחובבות את חזיית הסטרפלס. אל תדאגו, לא הבכנו את עצמנו ושאלנו ברחוב "מי לובשת חזיית סטרפלס?". פשוט יצאנו לרחוב עם שלט ועליו הייתה תמונה של חזיית סטרפלס. אלו שפנו אלינו ותהו מה אנחנו עושות, שמעו ממנו את המטרה החשובה שלנו. לא מעט נשים שיתפו אותנו שהן משתמשות בחזיות סטרפלס והן ענו לנו על השאלה הראשונה – למה נשים משתמשות בחזיות סטרפלס?

 

אז למה נשים משתמשות בחזיות סטרפלס?

מרבית הנשים ציינו בפנינו שיש עליהן באופן קבוע חזיות סטרפלס בגלל 2 סיבות עיקריות:

  1. הן יפות

הסיבה הראשונה היא היופי. אין על כך עוררין. חזיות סטרפלס הן פשוט יפות. האופן שבו הן יושבות על הגוף מחמיא לכל אחת.

 

  1. הן מתאימות לבגדים ללא כתפיות

כל אחת מכירה את הרגע הזה שבו היא לובשת שמלה מסוימת או בגד שאין בו כתפיות כשהיא עם חזייה רגילה. הרגע הזה גורם לרבות מאתנו להרגיש שלא בנוח לנוכח הכתפיות שפשוט לא מחמיאות. לכן, נשים בוחרות בחזיית סטרפלס, שכן, אין לה כתפיות.

כעת, כשאתן יודעות למה נשים בוחרות לשים עליהן חזיות סטרפלס, אפשר להמשיך אל השאלה הבאה – האם יש להן השפעה בריאותית?

 

נפגשנו עם ד"ר אווה כדי שתענה לנו על שאלה זו

נפגשנו עם רופאה מומחית ושאלנו אותה האם לחזיית סטרפלס יש השפעה בריאותית כלשהי שאנחנו לא מודעות אליה. האם היא מאפשרת לשבת בגב זקוף? הרופאה ציינה בפנינו שזו שאלה מפתיעה, שכן, עד היום היא לא שמעה נשים שרצו לבדוק את ההשפעות הבריאותיות של חזייה. ובכל זאת, הד"ר נעתרה לשאלתנו וענתה לנו תשובה שסיפקה אותנו.

 

האם יש לחזיות הסטרפלס השפעה בריאותית?

ד"ר אווה ציינה בפנינו שלחזיית סטרפלס אין השפעה בריאותית מבחינה פיזית. לדבריה, נשים מוצאות בה השפעה נפשית. מדובר בעצם בהרגשה טובה שעולה בהן כשהן לובשות חזייה שגורמת להן לא רק להיראות טוב, אלא גם להרגיש טוב עם עצמן.

 

סיכום

עכשיו אנחנו יודעות שלחזיות סטרפלס אין השפעה בריאותית ונשים משתמשות בחזיות סטרפלס בגלל שהן יפות ומתאימות לבגדים מסוימים. כעת, אתן יודעות את כל הפרטים, כך שנותר לכן רק לחדש את הארון עם חזיית סטרפלס חדשה. תתחדשו!

דוגמנית

 

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.