מה נחשב כטיפול אסתטיקה רפואית ואיפה מומלץ לעשות אותם

תוכן עניינים

זה יכול להיות מבלבל, מה שבעבר היה כרוך בהליכים פולשניים ומפחידים היום יכול לקרות באופנים חדשים ונוחים במיוחד.

טיפול אסתטי רפואי זה היום קל מתמיד והאופציות רק ממשיכות להתפתח ולהתרחב, כל שנשאר לכם לעשות זה לוודא שאתם מכירים את האופציות ולקבוע

את הטיפול שלכם במקום עם מומחי התחום.

 

אסתטיקה רפואית

רפואה אסתטית שנקראת גם אסתטיקה רפואית זהו תחום של טיפולים כירורגיים לשיפור המראה מבחינת האסתטיקה. בעבר התערבות כירורגית הייתה מלווה בכאבים קשים, תופעות לוואי שונות וזמן החלמה ארוך לאחר הטיפול, אך היום זה כבר לא המקרה. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של טיפולי אסתטיקה רפואית פשוטים גם ללא התערבות ניתוחית.

 

מה חשוב לברר

לפני כל טיפול אסתטי רפואי, חשוב לברר אם מדובר בהליך מהיר לא פולשני שניתן לחזור אחריו לשגרה שלכם בלי בעיה. כמובן שתצטרכו קודם להבין לגבי הטיפול עצמו במידע שיש במקומות כמו מגזין אסתטיקה ובריאות או בכלל ברחבי האינטרנט ובמכוני טיפולים, ובנוסף לכך גם תוודאו שמי שמבצע את הטיפול זה רופא מנוסה בתחום שגם יכין אתכם להליך שלפניכם.

 

טיפול הזרקת בוטוקס

טיפול אסתטי רפואי מומלץ, כל עוד נעשה כמובן במקום בטוח ומוכר, זהו טיפול הזרקת בוטוקס שמבוצע לאזור מבוקש וזה אינו תהליך כירורגי. הבוטוקס הוא חלבון שמונע גירוי עצבי של השריר, מפחית תזוזה וכיווצי שרירים ובהתאמה גם העור שמסביב. התוצאה היא טשטוש קמטים ומראה עור חלק, הבוטוקס אינו מסוכן לאדם והטיפול קצר ומהיר במיוחד.

 

חומצה היאלרונית למילוי קמטים ופיסול הפנים

במהלך השנים רמות הקולגן בגופנו הולכות ופוחתות, כתוצאה מכף נוצרים שקעים באזורים רבים, ברקות, מתחת לעיניים ואפילו בלחיים. חומצה היאלרונית היא טיפול אסתטי רפואי שמחזיר את העור למצב רענן, מעניק גמישות, לחות ועמידות. לרוב הטיפולים האלו יהיו למילוי קמטים ופיסול הפנים, יישור, תיקון ועידון פגמי עור, ועוד רבות צרות השימוש.

 

הזרקת סידן – רק במקרים מתאימים

זהו לא טיפול שמתאים לכל אחד, מדובר בחומר מילוי המבוסס על סידן ומעודד יצירת קולגן שמסייע לנפח ואלסטיות לעור. הסידן מתקבע באזור שהוא מוזרק, לכן ניתן להזריק ישירות לאזורים הרצויים. הטיפול מתאים בעיקר לאלו עם עור עבה ולטיפול בפגמי עור בינוניים, את תוצאות הטיפול תוכלו לראות ממשיכות להשתפר לאורך התקופה של הטיפולים.

 

ייעוץ עם רופא לפני כל טיפול

תוכלו למצוא הרבה טיפולים זולים ברחבי האינטרנט, אך לא מדובר בשוק מוגן, צריך לשים לב היטב לפני הליכים כאלו. הרבע פעמים המידע שיש ברשת אינו מדויק, והחומרים שחלק מהמקומות משתמשים בהם אינם איכותיים ותקינים. לכן, כדי להימנע מכל אלו, מומלץ ללכת לייעוץ עם רופא, רופא שעתיד לטפל בך יהיה הדבר המועדף, ולקבל התרשמות והכוונה.

 

רק במקומות עם רופאים מוסמכים

אז ניתן להבין שיש המון אופציות לטיפולי אסתטיקה רפואית, ולמרות שמדובר בהליכים נהדרים שיוכלו לעזור לכם להשיג תוצאות כפי שתמיד רציתם, חשוב לשים לב שאתם הולכים לקבלת הטיפולים האלו במקומות מוכרים, עם המלצות רבות, הוכחה של הבנה בתחום ואנשים טובים שיודעים מה הם עושים, כך תוכלו לקבל את המענה הטוב ביותר.

פנים של אישה

 

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.