מיתוסים על גריל גז – האם זה בריא או לא

תוכן עניינים

קיימים לא מעט מיתוסים בעולם צליית הבשר, כמו מיתוסים לגבי מעשנות בשרים וגריל גז לצלייה עילאית.

יחד עם זאת שיש ביסוס מסוים לאמיתות האלו, אין זה אומר שאתם צריכים להפסיק להשתמש בגרילים ובמעשנות לבשרים.

בואו נדבר על זה.

מאחר שגריל גז פועל באמצעות שריפה של גזים, ישנם מיתוסים אשר גורסים כי הגזים האלו נספגים במזון ואינם בריאים לאדם. אז נכון, גריל גז פועל על בסיס של שריפת גזים, אבל זה לא אומר בהכרח שהגזים האלו נספגים במזון שלכם. אם הגריל תקין ולא קיימות ממנו דליפות, גז לא אמור סתם ככה להיפלט בצורה לא מבוקרת. מה שנפלט מהגריל בצורה מבוקרת, זה הגז שעובר כבר שריפה ולכן אינו רעיל לאדם. אם כך, האם גריל גז בריא או לא בריא?

 

האם גריל גז בריא לצלייה?

בכדי להבין אם גריל גז בריא או לא, קודם צריך לעמוד על תחזוקת הגריל. כמו שכבר הבנו, הגריל מוביל בתוכו גז אשר בסופו של דבר נשרף על ידי המבערים העוצמתיים המותקנים בגריל. אם הגז נשרף והמבערים אינם תקולים, ואם הצינורות אינם דולפים, אין סיבה לחשוש מגריל הגז שלכם.

אם אתם מעוניינים לרכוש גריל גז לביתכם, כדאי לדעת שבימינו אפשר לרכוש גרילים מקצועיים בעלויות אטרקטיביות למדי. תוכלו למשל לרכוש גריל גז מקצועי מבית APEX בעלות ממוצעת של 1,800 ₪ ומעלה. אם אתם מחפשים אחר גריל גז בעלות אטרקטיבית יותר אפילו, תוכלו לרכוש גריל DCHEF D2. מחירו של גריל זה נע בין 900 ₪ ל-1,000 ₪ בממוצע.

 

על פי מה נקבע מחיר גריל גז?

המחיר של גריל גז נקבע על פי מספר פרמטרים, למשל כמו הפרמטר של מספר המבערים. כמו כן, כמובן שגם גודל הגריל משפיע על המחיר הסופי שלו. בין אם אתם רוכשים גריל גז מסוג כזה או אחר, יהיה גם חשוב לוודא כי אתם מקבלים אחריות מלאה על המוצר.

בעוד שחלק מהמשווקים מספקים 12 חודשי אחריות, במקרים אחרים ניתן לקבל אחריות של 24 חודשים ומעלה על גריל גז. כמו כן, אפשרי לבדוק תמיד לגבי הרחבת אחריות בתשלום על הגריל. בדרך כלל יהיה מומלץ לפעול כך ולהרחיב את האחריות על המכשיר.

 

רכישת גריל גז והשוואת מחירים בין הסוגים השונים

בין אם אתם מתכננים לרכוש גריל כזה או אחר, אנחנו ממליצים לערוך השוואת מחירים טרם הרכישה. תבחנו את סוגי הגריל השונים, תבדקו עלויות ותחקרו את השוק כמו שצריך. זה יאפשר לכם גם להכיר את סוגי הגריל לעומק וגם להוזיל במידה מסוימת את עלויות הרכישה.

ואם החלטתם שלא לרכוש גריל גז, יש לכם תמיד אופציות קלאסיות אחרות כמו מנגל בשרים. כמו כן, אפשר גם ללכת על גריל חשמלי ומעשנות בשרים. אמנם המעשנות יניבו לכם ניחוחות וטעמים אחרים מצלייה, אבל זו גם אופציה.

 

צלייה של בשר

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.