נחיצותם של עזרי רפואה לטיפול נכון

תוכן עניינים

בעבר, לא היו לנו הרבה ברירות, ונאלצנו לפרוד את קופות החולים לצורך כל בדיקה קטנה.

כיום, העידן השתנה ואיתו גם מערכת הבריאות. כיום נוכל לרגוש מכשירים רפואיים לשימוש ביתי שעשויים לשפר לנו את איכות החיים משמעותית.

הם יחסכו לנו את התור, המתנה, ישיבה, הגעה וגם יקטינו את הסיכויים להיחשף לחיידקים שונים.

עזרי רפואה כמו מכשירי לחץ דם, מכשירי הזמנה, בלון חמצן, מחולל חמצן ועוד יכולים לשנות את החיים של אנשים רבים.

 

עזרי רפואה לטיפול נכון

באמצעות עזרי רפואה נוכל להיות מודעים יותר למצבנו הרפואיים, ללא תלות ברופאים או בתורים ארוכים בקופות החולים. בעזרת מכשיר למדידת לחץ דם, נוכל לעקוב באופן יום יומי במקרים של סכרת, לחץ דם גבוה, הריון, השמנת יתר ועוד. מדידה יכולה להיות מאוד הכרחית באוכלוסיות מסוימות.

מכשירים כמו מכשירי הזנה, סטורציה, ומכשירים המקלים על מערכת הנשימה כמו בלון חמצן ומחולל חמצן יכולים להיות מצילי חיים ומשפרי איכות חיים עבור אנשים רבים. העזרים הרפואיים בנויים בצורה נוחה וקלה לתפעול עבור אנשים שלא עשו תואר ברפואה, ומשפרים באופן דרמטי את איכות החיים ומורידים את החרדה מפני חוסר אונים במצבים מסוימים.

 

בלון חמצן

עבור חולים רבים, שימוש בחמצן רפואי יכול להיות משנה חיים. בלון חמצן מונע אשפוזים חוזרים ומתמשכים, שימוש בחמצן באופן מותאם מהווה יתרון גדול ומונע בעיות נשימה רבות, הוא משפר הזיכרון ואת יכולת הריכוז, את איכות השינה ומונע פגיעה בלב וכלי דם.

בלון חמצן יכול להיות גם נייח וגם נייד, הבלון הנייח משמש בעיקר בבית והוא גם יכול לשמש כגיבוי. הבלון נחשב יחסית כבד, אך מחירו הוא זול ותוכלו לקבל אותו במקרה בצורך בקופת החולים. בלון נייד יכול ללכת איתכם למעשה לכל מקום, ההסתובבות אתו מדמה מעין סיבוב בסופר, עם עגלה קטנה. חשוב להיות אחראים מאוד ולמלא אותו כאשר הוא נגמר.

 

מחולל חמצן

גם בשימוש של מחולל חמצן יש אפשרות לנייח ויש אפשרות לנייד. מחולל נייח פועל על ידי החשמל, הוא אחראי לרכז את החמצן מהאוויר הנמצאת וכך יש אפשרות לשימוש בבית לפי כמות שנקבע מראש. השימוש בו נחשב מאוד נוח, ואינו מצריך מילוי מחדש כמו בלוני חמצן.

החיסרון העיקרי שלו שהוא תלוי בחשמל, ולרוב צריך גיבוי במקרה של הפסקת חשמל או תקלה טכנית במחולל. מחולל חמצן נייד מאפשר הניידות קלה יחסית, הוא בטיחותי ופועל על סוללה נטענת. אך לא מדובר במכשיר זול. חשוב לשים לב לתוקף ביטוח שלו במקרה ויש תקלה.

 

לסיכום

עזרים רפואיים מחוליים שינוי משמעותי באיכות החיים עבור אנשים רבים ובעיקר עבור אנשים שנדרשים בשגרת מעקב רפואית. לעיתים ההגעה למרפאה ואל הרופא יכולה לקחת זמן רב ואפילו להביא איתה חיידקים נוספים בזמן ההמתנה, עזרים רפואיים ביתיים שינו את חייהם של אנשים רבים בכל קבוצות הגילאים וסייעו להם בשיפור איכות החיים שלהם.

בלונים

 

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.