10 טיפים לבחירת נעלי צעד ראשון נושמות לילד

תוכן עניינים

שימו לב למחיר של הנעל

הדבר הראשון שאנו צריכים לשים לב אילו בעת קניית נעל צעד ראשון הוא המחיר של הנעל. אל לנו לקנות את הנעל היקרה ביותר ולא את הנעל הזולה ביותר.

 

שימו לב לעיצוב של הנעל

העיצוב של נעל צעד ראשון הוא חשוב להורים רבים ואנו צריכים להיות בטוחים שנאהב את מראה הנעל ושנתחבר אליה כמו שצריך.

 

שימו לב לגודל של הנעל

הגודל של הנעל הוא נושא חשוב ביותר ואנו צריכים להבטיח מחד שלא נקנה נעל קטנה מדי ומנגד שלא נקנה נעל גדולה מדי ולכן אנו חייבים לקנות נעל שתתאים בול לילד שלנו.

 

שימו לב לצורת הנעל

צורה הנעל היא גם נתון חשוב ביותר וכך למשל אנו צריכים להחליט אם אנו רוצים נעל עם חרטום מוגבה או שמא נעל שטוחה לגמרי היא עדיפה יותר וטובה יותר לנו.

 

שימו לב לחומר הגלם ממנו עשויה הנעל

כל טיפים לנעלי צעד ראשון חייב לכלול את הנושא של חומר הגלם שממנו עשויה הנעל. לכן אתם צריכים לשים לב לחומר הגלם של הנעל ולא להקל ראש בנושא זה בכדי להבטיח קנייה מוצלחת של הנעל.

 

היזהרו מחיקויים

עליכם להבין כי התחום של נעלי צעד ראשון הוא ללא פיקוח וכך יש חיקויים רבים של נעלי צעד ראשון וחיקויים אלו פחות טובים ולכן כדאי להיזהר מלקנות אותם.

 

אל תקנו את הנעל באתר סיני

עוד המלצה שאנו רוצים לתת לכם היא העובדה שלא כדאי לכם לקנות את הנעל באתר סיני מכיוון שפעמים רבות אתרים אלו מוכרים חתול בשק. עדיף לקנות את הנעל באתר ישראלי שם החנות תהיה הרבה יותר אמינה ולא תמכור לכם ציוד סוג ג'.

 

מדדו את הרגל של הפעוט לפני קניית הנעל

עוד נקודה שאנו חייבים להדגיש היא העובדה שאתם צריכים למדוד את הרגל של הפעוט במידה ואתם קונים נעל באינטרנט. אם אתם הולכים לחנות פיזית אזי התינוק בהנחה שהוא משתף עמכם פעולה יכול למדוד כל נעל ונעל וכך לקנות את הנעל המתאימה והטובה ביותר שיש.

 

קראו כמה שיותר מידע באינטרנט על נעלי צעד ראשון

לפני שאתם קונים נעל צעד ראשון אתם חייבים לקרוא עליה כמה שיותר מידע באינטרנט. עליכם להבין בדיוק אילו סוגי נעלים יש, מה ההבדלים בין הנעליים השונות ומה היתרונות והחסרונות של כל נעל ונעל ורק אז לקנות את הנעל המתאימה ביותר לכם ולכם בלבד.

 

אל תקנו את הנעל הזולה ביותר בשוק

לבסוף אנו רוצים להמליץ לכם לא לקנות את הנעל הזולה ביותר בשוק מכיוון שהדבר יפגע בכם בצורה קשה ומכך יש להימנע בכל מחיר ועדיף לקנות נעל קצת יותר יקרה אך הרבה יותר איכותית.

 

נעל מעוצבת

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.