סוגי טיפול להקלה על כאבים

תוכן עניינים

סובלים מכאבים הפוגעים בשגרת חייכם? מנסים להשתחרר מהכאב ללא הצלחה? לשם כך, ריכזנו עבורכם מספר סוגי טיפול להקלה על כאבים. בואו נתחיל.

 

הקדמה

אלפי אנשים סובלים מידי יום מכאבים כרוניים. כאבים אלו מקשים על שגרת היום יום ופוגמים באיכות החיים של הסובלים מהם. כאשר אדם סובל מכאבים, עליו לפנות לאבחון רפואי על מנת לטפל בכאביו. בנוסף, יכול האדם לפנות לטיפולים אלטרנטיביים משלימים, אשר אלו יסייעו להקלה על כאבים, ושיפור השגרה ואיכות החיים.

 

שיאצו

שיאצו הינה טכניקה אשר מגיעה מן הרפואה הסינית והמערבית. לפי רפואה זו, האנרגיה של האדם זורמת בגופו. כאשר האדם בריא, ישנה זרימה של אנרגיה באופן חופשי, ואילו כאשר האדם חולה או סובל מכאבים, ישנו מצב של חוסר איזון בגוף, כלומר חוסר או עודף אנרגיה.

מטרתה של השיטה, היא להחזיר את זרימת האנרגיה התקינה בגוף והחזרת האיזון לגוף. הטכניקה נעשית על ידי עיסוי ולחיצות, אשר מובילות את הגוף לריפוי עצמי. שיטה זו יכולה לסייע במגוון רחב של כאבים, לרבות כאבי ראש, שרירים, גב, מערכת העיכול, חרדות, בעיות שינה, קשב וריכוז ועוד.

 

שיטת אלכסנדר

שיטה אשר מטרתה לטפל בנזקים אשר נגרמים בעקבות הרגלים לא בריאים, ביציבה הנכונה של הגוף, על מנת למנוע ולהקל על כאבים. השיטה דוגלת ביציבה נכונה ושבירת הרגלי התנועה השגויים. המטפל מלמד את המטופל כיצד לנוע נכון, כיצד להימנע מאימוץ המכביד על השרירים ועוד.

שיטה זו יכולה לסייע במגוון רחב של כאבים, לרבות כאבים כרוניים, צוואר וגב, חיזוק במהלך תקופת ההיריון, קשב וריכוז ועוד.

 

רפלקסולוגיה

מדובר בשיטה הוליסטית אשר מסייעת לאבחן בעיות ולטפל בהן. הרפלקסולוגיה נעשית על ידי עיסוי ולחיצות באזורים שונים בכפות הרגליים והידיים. הטיפול הרפלקסולוגי מסייע להקלה על כאבים ובעיות רבות, לרבות כאבי ראש, בעיות נשימה, אורתופדיה, מערכת העיכול, וכן במצבי חרדה ודיכאון.

 

הילינג

שיטת הטיפול הילינג, מסתכלת על האדם כשילוב של גוף ונפש. טיפול ההילינג, נעשה על ידי מדיטציה, נשימות, דמיון מודרך ועוד. השיטה מאפשרת התבוננות וחיבור עצמי, אשר מסייעים להרגעה והפחתת מתחים, חרדות וכן כאבים.

 

עיסוי תאילנדי

שיטת טיפול אלטרנטיבית נוספת, היא עיסוי תאילנדי. גם שיטת טיפול זו, מסתכלת על האדם כשילוב של גוף ונפש. הטיפול נעשה על ידי לחיצות באזורים מסוימים בגוף, ומסייע להקל על כאבים ועל הופעתם שנית.

 

אז, למי ניתן לפנות?

אחד מן המטפלים אשר מתמחים בטיפולים טבעיים אשר מסייעים להפיג כאב, הוא רובי טוויג. מטפל רב תחומי, אשר מטפל באמצעות מגוון סוגי טיפול לרבות רפלקסולוגיה, עיסוי תאילנדי, שיטת בואן, הילינג, מטאמורפאזה וטיפול מרחוק.

סוגי טיפול להקלה על כאבים

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.