סטורי לתהליך ירידה במשקל – איך תהפכי אותו למשמעותי

תוכן עניינים

עברת תהליך של ירידה במשקל ואת רוצה להעלות סטורי לאינסטגרם על מנת לקבל הרבה צפיות ולהפוך אותו למשמעותי עבור משתמשים אחרים? המאמר יסביר כיצד עושים את זה!

 

דיאטה משולבת בספורט לסטורי

נשים רבות שעוברות תהליך של דיאטה המשלבת ספורט רוצות להפוך למשפיעות ברשת באמצעות העלאת תכנים בסטורי בצורת סרטון, תמונה או פוסט. בסך הכל הן עשו עבודה קשה, הקפידו לאכול נכון, הורידו את הפחמימות ועסקו בספורט מסוים שהביא לתוצאות משמעותיות מבחינת המשקל והגזרה. כעת כל מה שנותר הוא לחשוף את הסטורי לכמה שיותר משתמשים כדי שגם הם ישפרו את התזונה שלהם. על מנת להפוך לגורם משפיע על הקהל באינסטגרם צריך להשקיע בסטורי מבחינת איכות הצילום והתוכן. הסטורי צריך להיות מקורי ואטרקטיבי כדי לצבור הרבה צפיות. לעיתים אף תצטרכי לתייג אותו בהאשטגים פופולריים ולהעלות אותו בשעות הצפייה שהן בדרך כלל בערב. אל תשכחי שהסטורי מתפרסם רק ל-24 שעות שהן קריטיות מבחינת אחוזי הצפייה. ככל שיהיו לסטורי שלך יותר צפיות, כך הוא גם יהפוך לוויראלי ויגיע למשתמשות נוספות. זוהי אופציה שתמתג אותך, תשווק את הדיאטה ותוכיח שאפשר לרדת במשקל בצורה יעילה.

 

היתרונות של הסטורי

לסטורי יש משמעות רבה על מנת ליצור תכנים משמעותיים שמספרים למעשה סיפור. זוהי הצצה לחיים של המשתמשים המקבלים פידבקים ממשתמשים אחרים שמושפעים ממנו. כאשר מעלים תמונות או סרטונים לחשבון האינסטגרם בדרך הקונבנציונאלית לא תמיד העוקבים מסמנים לייקים ומגיבים וגם לא ניתן לראות כמה צפו בהם ומי צפה בהם אם הם אינם מגיבים. לעומת זאת, בסטורי ניתן לראות במשך 24 שעות מי צפה וכמה צפו. לפיכך, יש להשקיע בסטורי מבחינת זוויות הצילום, התאורה והתוכן כדי שהוא יהיה אותנטי ומשפיע. הסטורי הוא דרך נפלאה להעביר מסרים לעוקבים ולהניע אותם לחקות את המפרסם או לקנות ממנו מוצרים שאותם הוא מפרסם. הסטורי הוא הפיצ'ר האידיאלי להעלאת תכנים באופן שוטף כדי להפוך למותג. את סדר הצפיות בסטורי קובע האלגוריתם של האינסטגרם. הוא מסדר את הצפיות על פי מידת האינטראקציה של המפרסם עם העוקבים שלו. לפיכך, ככל שיש למפרסם יותר מעורבות עם עוקבים מסוימים, אלו יהיו הראשונים ברשימת הצופים של הסטורי.

 

הצפיות שימתגו אותך

כאמור, ככל שיהיו יותר צפיות לסטורי שלך, כך הוא יהיה יותר וויראלי ומשמעותי. תוכלי לעשות זאת בקלות באמצעות קניית צפיות לסטורי. מדובר על קניה של צפיות אמיתיות ממשתמשים פעילים באינסטגרם עם חשבונות אמיתיים מהארץ ומחו"ל שמגיעים אליך באספקה מהירה ומיידית לכל הסטורי שהעלית ב-24 השעות האחרונות. חשוב לציין שעוקבים איתם אין אינטראקציה יופיעו אחרונים ברשימת הצפיות של הסטורי. עם זאת, מספר הצפיות ישפיע גם על מספר העוקבים שלך מכיוון שהסטורי יגיע למשתמשים שאינם עוקבים אחריך בדרך כלל.

 

רשת חברתית

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.