3 סיבות לעשות תהליך של השתלת שיער

תוכן עניינים

אנחנו רואים לאחרונה יותר ויותר גברים ונשים שמרגישים שלא בנוח עם השיער שלהם.

אתם תוהים איך הדבר בא לידי ביטוי? ברוב המקרים אפשר לראות שיש ניסיון להסתרה.

כלומר, הם מכסים את הראש שלהם בדרכים שונות.

דתיים למשל, ככל שהם מקריחים יותר, הם חובשים כיפה גדולה יותר ויותר (שמסתירה את אזור ההתקרחות באופן חלקי) יש מי שחובש כובע ויש נשים שהולכות עם כיסוי ראש למרות שהן בכלל לא שומרות שבת ומצוות.

אם אתם נמנים מבין האנשים הללו, כדאי שתקראו את 3 הסיבות לעשות הליך של השתלת שיער שישנה את חייכם:

 

  1. אתם לא תצטרכו להסתיר יותר

אם אתם עוברים הליך של התקרחות, אתם כנראה מנסים להסתיר אותו. זה הרי ידוע, התקרחות היא לא עניין סקסי, אלא ההפך. אם אתם לא בטוחים שאתם עוברים הליך שכזה, כדאי שתקראו את האפשרויות השונות של התקרחות ותבדקו אם אתם סובלים מאחד או יותר מהם:

  • התקרחות במפרצים

הכוונה למצב של התקרחות במפרצים של הראש, במיקום של הרקות. אם יש לכם הדלדלות של שיער באזור זה, אתם סובלים מהתקרחות במפרצים.

 

  • התקרחות בקודקוד

הכוונה למצב של התקרחות באזור הקודקוד. אם העיגול שבקודקוד גדל בשנים האחרונות, אתם כנראה  סובלים מהתקרחות מסוג זה.

 

  • התקרחות מעל המצח

סביר להניח שכבר לא צריך לפרט יותר מידי בשלב זה, אם אתם רואים שיש לכם מעט שיערות באזור המצח, בקרקפת, אתם כבר יודעים ממה אתם סובלים.

אם תערכו הליך של השתלת שיער, אתם תוכלו להיפטר סוף סוף מהכובע, מכיסוי הראש והכיפה הגדולה (תוכלו לחזור לכיפה קטנה), לא יהיה לכם חם ומציק בקיץ ותוכלו ללכת עם השיער שלכם כמו שהוא.

 

  1. אתם תרגישו טוב עם עצמכם

כל אחד רוצה להיות בעל ביטחון עצמי. אין דבר יותר טוב מלקום בבוקר, להסתכל במראה ולהגיד לעצמך: "אני אוהב\ת את איך שאני נראה\נראית". כדי שתוכלו לעשות זאת ולהרגיש יותר טוב עם עצמכם, אתם צריכים לעבור הליך של השתלת שיער. זה הרי ידוע ששיער מעניק ביטחון (וכשאין שיער – אין ביטחון)

 

  1. אתם תוכלו להיות נחשקים יותר

זה לא סוד, רוב האנשים נמשכים לאנשים שיש להם שיער על הראש. כפי שציינו קודם לכן, התקרחות היא לא עניין סקסי, ואם אתם סובלים ממנה, אתם מרגישים זאת בכל פעם שאתם ניגשים אל המראה. אם אתם רוצים להיות נחשקים יותר, אתם צריכים להחליט שאתם עוברים הליך של השתלת שיער. כך תוכלו למצוא את עצמכם מול המראה עם שיער שופע, כזה שיגרום לכם להיות נחשקים יותר.

 

לסיכום

אלו היו 3 הסיבות שגרמו לנו לעבור הליך של השתלת שיער (כן, קראתם נכון). מי יודע? אולי גם אתם תחליטו לעבור את ההליך כמונו ולהרגיש הרבה יותר טוב.

 

גבר ללא שיער

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.