5 סיכונים שחייבים להכיר בניתוח אף או הגדלת חזה

תוכן עניינים

בתקופתנו, ניתוחים פלסטיים הם דבר שבשגרה. לנוכח מודל היופי שהתקבע בחברה המערבית, והנגישות ההולכת וגדלה של טיפוליים אסתטיים, אנשים רבים מסתייעים בהם לשיפור הנראות שלהם. יחד עם זאת, למרות היתרונות הרבים הגלומים בהם, חשוב גם להזכיר את הסיכונים האפשריים מהליכים אלו. בכתבה הבאה נעסוק בסיכונים של שניים מסוגי הניתוחים הנפוצים ביותר בתחום הפלסטי: ניתוח אף והגדלת חזה. והמסקנה: חשוב לבצע הליכים כאלה בידיים הנאמנות והמנוסות ביותר.

 

אף על פי כן

ניתוח אף קוסמטי עוסקים בשינוי המראה של האף והוא חסר חשיבות בריאותית טהורה למטופלים (בניגוד לניתוח אף רפואי אשר מסייע למטופלים לשפר את כניסת האוויר לאיבר זה). מדובר בהליך קוסמטי נפוץ מאוד אך יחד עם זאת הוא טומן בחובו מספר סיכונים:

נפיחות באזורי העיניים והאף

תופעת לוואי נפוצה לאחר הניתוח. כשמה כן היא, האזורים מסביב לעיניים ולאף סובלים מנפיחות בולטת. לרוב תחווה ירידה משמעותית בנפיחות לאחר כשבועיים מיום הניתוח.

 

הופעת שטפי דם

גם כאן מדובר בתופעת לוואי נפוצה יחסית, במסגרתה מופיעים שטפי דם וחבורות על פניו של המטופל לאחר הניתוח. לרוב הם נעלמים לאחר כעשרה ימים אך חובה על המטופל לעקוב אחר הופעתן ולדווח לרופא במידה והן נמשכות באופן לא תקין.

 

סיכונים נוספים

במסגרת ניתוח האף עלולים להיווצר גם סיכונים נוספים, מהם שכיחים יותר או פחות. בין הסיכונים הרלוונטיים האחרים ניתן למנות חוסר תחושה באף, נזק עצבי באף, דימום, הופעת צלקות ועוד.

 

חזה את הסיכון

גם הגדלת חזה היא הליך קוסמטי נפוץ ומוכר בקרב הקהל הנשי. מדובר באחד מניתוחי הדגל של המכונים הפלסטיים השונים. יחד עם זאת, גם בהליך זה יש מספר סיכונים אפשריים:

סיבוכים מוקדמים

סיבוכים אשר מופעים קרוב למועד הניתוח. תחת קטגוריה זו נכללים דימום בחלל השד, זיהום כתוצאה מהשתל (נדיר למדי) ודחיית שתל – תופעה נדירה יחסית הנגרמת עקב הצטברות נוזלים אשר גורמים לנפיחות בשד.

 

סיבוכים מאוחרים

קורים זמן רב יותר לאחר ביצוע ההליך. סיבוכים אפשריים מסוג זה הם היווצרות קפלים על פני השתל, היווצרות צלקת באזור החזה וצניחה של השד כתוצאה ממשקל השתל.

ניתוחי חזה הם עולם שלם ועשיר עם מידע רב ומרתק. מומלץ ללחוץ כאן על מנת לברר עוד פרטים על ניתוח הגדלת חזה.

 

להקטין את הסיכון עם הידיים הנכונות

לסיכום, חשוב להיות מודעים לסכנות האפשריות הגלומות בטיפולי יופי למיניהם. על אף שמטרתם חשובה ומיטיבה עם המטופלים, להליכים אלו עלולים להיות גם השלכות פחות מוצלחות. ככל הליך רפואי באשר הוא הם נושאים סיכון מסוים ומומלץ מאוד להבין את מלוא התופעות והסיבוכים אשר עשויים לנבוע מהם לפני שמתחילים בו. בהתאם לכך, יש להשקיע מחשבה וזמן בבחירת מנתח פלסטי, ולא להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

 

רופאים

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.