עיבוי שפתיים ללא ניתוח – כל הפתרונות

תוכן עניינים

בעידן המודרני, להגשים את מודל היופי שאנו רואים לנגד עינינו כבר לא חייב להיות הליך יקר או חודרני. בימינו תיקון ושינוי תווי הפנים והגוף יכול להיעשות על ידי הזרקות, חומרים יעודים, טיפולי לייזר, ועוד, כאשר כל אלה לא מעורבים בשום הליך ניתוחי שיכול לסכן את בריאותנו.

אחד מצווי האופנה העכשוויים ביותר הוא שפתיים עבות ונפוחות. מראה שכזה מקנה לנו דימוי חושני, סקסי, וטבעי. בעבר, כאשר גדל הטרנד, הדרך להגיע למראה זה היה באמצעות ניתוח שהיה יכול להותיר אחריו צלקות ואף תוצאות לא רצויות שעל מנת לתקנן היה צורך בביצוע ניתוח נוסף. כיום, עם התפתחות התעשייה, קיימות חלופות נגישות יותר אותן ניתן להתאים לתקציב שלנו ולטווח הנוחות שלנו.

 

למי מתאים עיבוי שפתיים?

עיבוי שפתיים יכול להתאים לשתי סוגי אוכלוסייה. כאשר העור מזדקן כך גם נוצרים קמטוטים על השפתיים המביאים למראה דק, מקומט ויבש. עיבוי ומילוי שפתיים יכול להביא לכדיי מראה צעיר ומלא יותר. נוסף על כך, כולנו נולדים כמובן שונים וישנם רבים בעלי שפתיים דקות באופן טבעי הרוצים לבצע עיבוי על מנת לקבל למראה עכשווי יותר.

 

איזה סוגים של טיפולים לעיבוי קיימים?

 

הטבעי ביותר

הדרך הטבעית ביותר לעיבוי השפתיים היא זו אשר לא דורשת שום התערבות של חומר אל תוך שפתינו. מדובר בשוק רחב שרק גודל וגודל בשנים האחרונות והוא השפתון לעיבוי וניפוח השפתיים. החומר בשפתון מביא לאפקט מנפח ומעבה על ידי חומרים טבעיים הגלומים בו וניתן להשתמש בו באופן נשנה וחוזר בהתאם לדרישה. שפתון זה לא רק מעבה ומנפח אך גם דואג ללחות ומראה חי. את השפתון ניתן למצאו במגוון מחירים, אך הנוח ביותר, והיעיל ביותר, ניתן למצוא באתר babishop.co.il.

 

לייזר

בטיפול זה לא נדרשת הזרקה של החומר הנדרש והוא ג'ל הילארוני מרוכז. הטיפול נעשה באמצעות מכשיר לייזר המועבר על גביי השפתיים באמצעות החומר ועל ידי שימוש באותות של אור קר דרך המכשיר. טיפול זה מעולה לאלו שחוששים מכאבים היות והוא נטול כאב, אך כן חשוב לזכור כי טרם ביצועו יש להתייעץ ראשית עם רופא עור, ולקבל מספר המלצות על בית העסק בו תבחרו לבצע את הטיפול.

 

הזרקות

בטיפול זה אמנם לא מדובר על הליך ניתוחי אך הוא כן דורש מידת התערבות מסוימת הנעשית על ידי רופא מוסמך ומזרק המכיל את החומר שמנפח את ומעבה את השפתיים.

 

מה התהליך?

  • התייעצות רופא: טרם כל טיפול הדורש הזרקת חומר לגופנו, נלך לייעוץ רופא על מנת שיבדוק אם בכלל מתאים לנו לבצע הליך שכזה, ואם כן, איזה סוג חומר מומלץ להזריק.
  • סוגי חומרים: ישנם מספר סוגי חומרים שניתן להזריק, חלקם טבעיים וחלקם קבועים, דוגמת סיליקון, שומן מגופנו, חומצה הילארונית, ועוד.
  • האם זה כואב? ישנו הסיכוי שההזרקה תכאב מעט אבל טרם ההליך הרופא יאלחש את האזור על מנת שנרגיש אך ורק דקירה קטנה.
  • האם זה קבוע? בהתאם לחומר המוזרק, ישנן הזרקות שעמידות לכמה חודשים ואף כמה שנים. אם אינם אינכם בטוחים, ניתן להתחיל עם הזרקת חומרים עמידים פחות.
  • מה החסרונות? לצערנו, אפילו אם נבצע הדמיה עם הרופא, קשה יהיה לדעת כיצד תראה התוצאה הסופית והעובדה היא כי נצטרך לחיות אתה עד שזו תתפוגג. אל על לנו גם לשכוח כי טיפול בהזרקות הוא הטיפול היקר מבין שלושת האופציות שהצענו היות והיא מבוצעות על ידי הזרקת חומרים יקרים ועל ידי רופאים מיומנים.

 

לסיכום

הבנו שאין צורך ממשי בביצוע ניתוח על מנת להגיע לצורת השפתיים עליה אנו חולמים. יחד עם זאת, ישנן מספר אופציות המאפשרות לנו להגיע לצורה הנדרשת כאשר חלקן טבעיות יותר ויקרות פחות בעוד שחלקן טבעיות פחות ויקרות יותר. עיבוי שפתיים באמצעות הזרקות הינו הטיפול החודרני ביותר ואף תלוי באיזה חומר מוזרק. נוסף על כך טיפול זה נוטה להיות יקר יותר וקשה לצפות מה יהיו תוצאותיו וכיצד יגיב גופנו לחומר המוחדר. לעומת זאת, טיפול בלייזר גם הוא יקר, אך פחות חודרני. לבסוף, האופציה המשתלמת ביותר לכיס היא גם זו שהכי נטולת סיכונים והיא שימוש בשפתון מעבה שפתיים המכיל חומרים טבעיים, שמטרתם לא רק להביא לכדיי התוצאה הרצויה אלא גם לתרום לטיפוח הכללי של השפתיים באמצעות לחות והזנה.

שפתון

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.