על מזרני יוגה ומקומות נפלאים

תוכן עניינים

חופשה בסיני בין אם היא כמה ימים או שבועות נותנת לכם המון זמן של רוגע, חופש לעשות דברים שאתם באמת אוהבים ולטפל לרגע בגוף ובנפש שלכם אחרי שאתם חווים יום יום את המציאות הישראלית הלחוצה והאינטנסיבית.

בין אם אתם בוחרים להישאר בקמפים ברצועות החוף הארוכות והמבודדות בחופה המזרחי של סיני או בין אם אתם הולכים למלונות המפנקים – תוכלו למצוא מקומות רבים לשבת בהם בצל, לקרוא ספר בנחת, להתנדנד בערסל, להשתזף וסתם לרבוץ.

 

יוגה במקום המושלם

תחת ארישות מוצללות יש מקום רב להכניס מזרן יוגה אחד או שניים (ולעיתים אף הרבה יותר) ולתרגל יוגה אל מול הרי אדום הנושקים לים סוף.  ברוב הקמפים לא תצטרכו אפילו ללכת לארישה מרכזית, אלא תוכלו ממש במפתן דלת החושה שלכם להניח מזרן יוגה ולהתאמן בפרטיות.

תרגול יוגה בסיני להחזרת השקט הנפשי לחיינו הוא דבר שרבים בוחרים לעשות בזמן חופשתם ולכן תוכלו למצוא גם שיעורי יוגה רבים שמועברים עם מורים ישראלים או מורים מחו"ל הבאים במיוחד לסיני הקסומה על מנת להעביר שיעורי יוגה מלאי השראה.

אם נרשמתם מראש לריטריט של יוגה בסיני או למספר שיעורים במהלך חופשתכם, תוכלו לבדוק עם המורים אם מזרן היוגה מסופק ביחד עם השיעור. אם לא, או אם אתם מעוניינים להתאמן לבד תוכלו להביא בעצמכם את מזרן היוגה האישי שלכם. אם עוד אין לכם אחד – מומלץ מאוד לקנות.

מזרן יוגה הינו דק וקל ומתגלגל בקלות לתוך תיק נשיאה נוח וכך תוכלו לקחת אותו לכל מקום בעולם, לא רק לסיני. תוכלו לאחסן אותו בביתכם בתיק הנשיאה כך שלא יתפוס מקום, או להשאיר אותו פתוח במקום מיועד כדי שכל פעם שתביטו בו תתפתו לעשות אימון יוגה – מה שיתן לכם הרבה איזון לגוף ולנפש ויפתח את הגמישות שלכם.

 

האם אפשר להביא מזרן מהארץ?

אם אתם יורדים לסיני דרך גבול טאבה היבשתי אין שום בעיה בהעברת מזרן היוגה וכיוון שהוא כה קל במשקלו ונוח לנסיעה לא תרגישו שאתם "נסחבים" עם עוד משהו במהלך ההליכות בין ביתן לביתן במעבר הגבול ועד למונית שתיקח אתכם ליעדכם בסיני – ביר סוויר, ראס א-שטן, נואיבה או דרומה יותר.

אם אתם טסים לשארם א-שייח' גם לא תתקלו בשום בעיה בהעברת מזרן היוגה. תוכלו להעביר אותו כחלק מתיק הנשיאה שמותר להעלות על המטוס או להוסיף אותו לכבודה בבטן המטוס על ידי חיבור באופן חיצוני של רצועות תיק הנשיאה של המזרן למוצ'ילה/ טרולי שלכם.

החושות בסיני לא גדולות במיוחד, אך שוב, אל דאגה, כמו בביתכם בישראל, תוכלו גם פה להשאיר את מזרן היוגה מגולגל בתיק הנשיאה כאשר אינכם משתמשים בו וכך לא תתפסו מקום רב בחדר.
בנוסף למזרן היוגה אנו ממליצים להצטייד גם בספר טוב, מוזיקה בטלפון או כלי נגינה וכל דבר שאתם עוסקים בו בזמן הפנאי שלכם- כי בסיני תקבלו המון זמן פנאי.

 

מזרן מקופל

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.