פסיכולוגיה ואין אונות – על הקשר בין השניים

תוכן עניינים

ההתנהלות הגופנית שלנו תלויה באופן ישיר מאוד למה שקורה לנו בגוף מבחינה פסיכולוגית.

הנפש שלנו היא בעלת תפקיד מרכזי וחשוב באיך שאנחנו מתנהלים ביום יום שלנו – ברגע שאנחנו שקטים ורגועים אנחנו יכולים גם להתנהל בשקט וברוגע, אך ברגע שאנחנו סוערים וגועשים – הדבר לגמרי יכול לבוא לידי ביטוי בדרכים שונות בהתנהגות שלנו.

אז האם יש קשר גם בין פסיכולוגיה ואין אונות? כל מה שאתם צריכים לדעת – כאן למטה.

 

פסיכולוגיה ואין אונות – כשלא טוב בנפש, גם לא טוב במיטה

כן, אין מה לעשות ואי אפשר להתחמק מזה – ברגע שלא טוב לנו, אנחנו מבטאים את הדבר הזה בכל דרך אפשרית. כאשר אדם מסוים נמצא במצבי לחץ, חרדה, פחד, תסכול, דיכאון או חוסר וודאות – הדבר יבוא לידי ביטוי גם בחדר המיטות שלו.

 

"מאמי, אתה איתי?"

כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנחנו נכנסים למיטה ומתחילים להתנשק, לגעת ולהניע מהלך לקראת האקט המיני. הרגע הזה אמור להיות סוער ומלא בתשוקה, אבל מה קורה כאשר הוא לא? ברגע שגבר נאלץ להתמודד עם אין אונות, אין דבר מתסכל יותר מזה, ולפעמים הוא מתחיל להריץ לעצמו מחשבות כמו "אין מה לעשות – זה המצב הקיים".

ככל שהגבר מכניס את עצמו עוד יותר לפחדים, לחרדות ולתסכולים, כך יהיה לו קשה יותר לצאת מהמצב הזה, ולאפשר לעצמו להשתחרר מאין אונות ולהצליח בכל אופן לקיים אקט מיני מוצלח. אז מה בכל אופן אפשר לעשות כדי להשתלט על הסיטואציה ולקחת את המושכות בחזרה לידיים שלכם?

 

לדבר על הדברים זה תמיד עוזר

הסיבות לאין אונות יכולות להיות סיבות תורשתיות וגנטיות, אך ברוב הגדול של המקרים הקשר יהיה למצב הפסיכולוגי של האדם. לכן, לשים את הדברים על השולחן ולדבר על החששות שלכם באופן פתוח עם בני הזוג שלכם יכול להיות רעיון מצוין. ככל שהדברים יהיו פתוחים יותר ותוכלו לתקשר אותם יותר החוצה, ככה הם יהוו עבורכם נטל שמשותף עם מישהו נוסף, שיוכל לייעץ, להרגיע ולסייע לכם. במידה והעניין הזה לא ממש עוזר לכם, קיימות עוד דרכים להתמודדות – אז אל חשש.

 

המוצרים של חברת אקסטרה סייז – לשכוח מאין אונות ולהתחיל להנות

חברת אקסטרה סייז הגיעה להבנה שהיא יכולה לצאת בליין של מוצרים טבעיים לסיוע בהתמודדות עם מצבי אין אונות, אימפוטנציה, שפיכה מהירה ובעיות נוספות שנכנסות ביחד איתכם לחדר המיטות. עם המוצרים הנהדרים של חברת אקסטרה סייז, אתם יכולים להתחיל להיפרד מבעיות כמו אין אונות, ולאפשר לעצמכם חיי מין מלאים, מספקים ומענגים.

המוצרים עשויים מרכיבים טבעיים בלבד, והם מאושרים לשימוש על ידי משרד הבריאות הישראלי. אם אתם מעוניינים להחזיר לעצמכם את השליטה לידיים ולא לתת ללחצים להשפיע עליכם – המוצרים של אקסטרה סייז הם הפתרון המושלם בשבילכם.

 

עלה וכדורים

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.