מה עדיף – קלנועית סגורה או פתוחה

תוכן עניינים

לאחרונה אנחנו שומעים יותר ויותר אנשים שמתלבטים אם לקנות קלנועית סגורה או פתוחה.

אנחנו מודים שעד לרגע כתיבת מילים אלו לא היינו בטוחים לגבי התשובה.

לכן, בחרנו לפנות אל המומחים בתחום וביררנו עבורכם – מה עדיף מבין השתיים? אז רגע לפני שתקנו את הקלנועית הבאה שלכם, כדאי שתקראו את השורות הבאות, תחכימו ותחליטו בהתאם.

 

רקע חשוב אודות שני סוגי הקלנועית

רגע לפני שנציג בפניכם מה עדיף מבין השתיים, אתם צריכים להיות בטוחים שאתם יודעים בכלל מה ההבדל בין שתי הקלנועיות. להלן כל הפרטים שאתם צריכים לדעת:

  • קלנועית פתוחה

קלנועית פתוחה היא למעשה קלנועית עם גג פתוח, כזו שאין אפשרות לסגור אותה בעת מצבים של גשם או שמש קופחת.

 

  • קלנועית סגורה

קלנועית מסוג זה היא בעצם קלנועית שניתן לכסות אותה עם כיסוי גשם (או שהיא מגיעה עם כיסוי מובנה).

 

תבדקו מה אתם מעדיפים בימים חמים וקרים

תדמיינו את עצמכם נוסעים כעת עם קלנועית (גם אם מדובר בנסיעה קצרה ביותר) בכל אחד מהמצבים הבאים:

  • יום שרבי וחם, כשהשמש קופחת
  • יום חורפי קר שבו הגשם מטפטף בעוצמה בינונית

עכשיו, תנסו לדמיין את עצמכם נוסעים בקלנועית פתוחה. איך ההרגשה? אם אתם מהאנשים שתמיד חובשים כובע ולא מתרגשים מהשמש והגשם, אתם יכולים לבחור בקלנועית הפתוחה. אם אתם מעדיפים לשמור על עצמכם יבשים ומוגנים מפני השמש והגשם, אתם צריכים לבחור בקלנועית הסגורה.

 

בחרתם את הקלנועית המועדפת עליכם? מה עוד אתם צריכים לדעת?

עכשיו, אחרי שבחרתם את הקלנועית שמתאימה לכם ביותר, אתם צריכים לבקש לצאת לנסיעת ניסיון. יכול להיות שאתם בטוחים כעת שקלנועית X מתאימה לכם יותר מקלנועית Y. אבל השאלה היא – האם זה באמת נכון? לא תדעו עד שלא תנסו בעצמכם. רגע לפני שתצאו לסיבוב, כדאי שתשימו לב למידע הבא:
אם מדובר ביום קיצי, אתם צריכים לשים לב להבדלי החום בקלנועית הפתוחה לבין זו הסגורה ולהרגיש מה יותר מתאים לכם. תחשבו תמיד שאתם עושים כעת סיבוב קצר, אך בהמשך, הקלנועית עשויה לשמש אתכם לסיבובים ארוכים יותר.
אם מדובר ביום חורפי, כדאי שתשימו לב להרגשה הכללית שלכם בכל אחת מהקלנועיות ותבדקו אם אתם מרגישים בנוח, אם קר לכם כשהקלנועית נוסעת, אם דרושות לכם שכבות נוספות של בגדים והאם הדבר אכן נוח לכם?
לפעמים אנחנו לא חושבים על הדברים החשובים באמת בעת הקנייה, כי אנחנו חושבים על פרמטרים שלא מדויקים מספיק עבורנו.

 

לסיכום

אתם בטח שמחים שהגעתם לכאן, כי כעת אתם יודעים מה עדיף לכם לקנות – קלנועית פתוחה או סגורה. אנחנו מאחלים לכם שתבחרו בקלנועית המתאימה לכם ביותר, כדי שלא תתחרטו בהמשך כשיהיה מאוחר יותר. שתהיה לכם נסיעה טובה, זהירה, בטוחה והכי חשוב – יבשה ונעימה. שיהיה במזל טוב!

 

כלי רכיבה

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.