קנאביס רפואי: הפתרון הטוב ביותר עבור לא מעט אנשים

תוכן עניינים

יחד עם עליית המודעות בשנים האחרונות לקנאביס רפואי אנו רואים יותר ויותר ישראלים אשר מבינים כי קנאביס רפואי יכול לענות על כל הצרכים הרפואיים שלהם. לא מעט מחקרים מתפרסמים מדי חודש על השפעותיהם החיוביים של מוצרי הקנאביס ביכולת שלהם להקל משמעותית על כאבים, למזער תסמונות ולעיתים אף לרפא מחלות. 

 

עשרות אלפי מטופלים בקנאביס רפואי

כאשר אנחנו יורדים למספרים אנו רואים נכון לסוף שנת 2021 קרוב ל – 50 אלף ישראלים אשר מטופלים דרך קנאביס רפואי, כתוצאה מכך אותם אנשים חוסכים לא מעט כסף אותם היו מוציאים על תרופות כימיות יחד עם מספר בלתי מבוטל של תופעות לוואי שרק הפכו את החיים שלהם לקשים הרבה יותר. יש חברות אשר מוכרות מוצרי קנאביס רפואי, כמו אינטליקנה.

 

קנאביס רפואי סוגים: מה הם הסוגים השכיחים?

כאשר אנחנו מדברים על צמח הקנאביס אנו עדים לעשרות סוגים שונים של קנאביס אשר ברוב המקרים יחולקו ל2 קבוצות בוטניות : אינדיקה וסאטיבה כאשר בכל אחד מהן ניתן למצוא חומרים כמו: THC, CBS וCBN עליהם אנו נדבר.

 

THC – אותו נמצא לרוב בסאטיבה

כאשר אנחנו מדברים על THC אנחנו מדברים על חומר בעל לא מעט סגולות רפואיות ובעל יכולת "מרגוע" ללא מעט סיטואציות. מדובר בחומר אשר מהווה את החומר הפסיכואקטיבי המרכזי בתפרחת הקנאביס.

 

CBD – בכמויות גדולות באינדיקה, כמויות קטנות יותר בסאטיבה

חומר זה הוא בעל לא מעט יתרונות מאחר ומדובר בחומר נוגד דלקתי ואף הוכח כחומר המסייע במצבים רבים כמו: לחץ, חרדה, חוסר שינה, איחוי שברים, דלקות פרקים ועוד.

 

CBN – אחראי על מנגנון השינה אותו כולנו מכירים

CBN הוא למעשה החומר האחראי על "מנגנון השינה" אשר מאופיין בלא מעט צריכות של קנאביס רפואי. בין היתר מדובר באחד החומרים הבטוחים לשימוש ובעל לא מעט יתרונות רפואיים כמו למשל בבעיות עור.

 

לבחור את הזן הטוב ביותר עבורך: התייעצו עם הרופא המטפל

קיימים לא מעט זנים, אך יחד עם זאת על מנת לבחור את הזן הטוב ביותר עבורכם אנו ממליצים לכם לדבר עם הרופא המטפל שלכם. מאחר ורישיון הקנאביס הונפק לכם כתוצאה מבעיה רפואית היינו ממליצים לכם לשוב אל הרופא המטפל ולשאול מה היא צורת הצריכה, ומה הזן המומלץ ביותר עבור הקלה על הבעיות שלכם. כמובן, שניתן לעשות "מיקס" בין זנים שונים בהתאם להנחיית הרופא ולטיפול פרטני בסיטואציות שונות שפוגשות אתכם במהלך היום.

קנאביס רפואי: הפתרון הטוב ביותר עבור לא מעט אנשים

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.