תמלול הקלטות של רופאים מבית חולים – איך תעשו זאת

תוכן עניינים

תמלול הינה פעולה אשר מטרתה העברת קול לידי כתב.

תמלול הקלטות, ממהלכו של טיפול רפואי, יכול לתרום לשני הצדדים – הרופא, והמטופל החולה.

מדוע שירותי התמלול חשובים לשני הצדדים, ומה הם יכולים למנוע? זאת ועוד במאמר הבא.

 

הקדמה

פעולת התמלול הינה פעולה אשר מטרתה להעביר קובץ קולי, לידי כתב, באופן ברור. על איש המקצוע, התמלילן, אשר אחראי על פעולת התמלול, לתרגם את השיחה המוקלטת לכתב, אך למעשה, עליו לבצע יותר מאשר רק האזנה והקלדה, שכן עליו להצליח להעביר את הלך הדברים שנאמרו, זאת תוך התייחסות לטונציית הדוברים וכו'. ניתן לתמלל שיחות טלפוניות, כתבות, פגישות, ראיונות, סרטונים ועוד.

 

תמלול הקלטות טיפול רפואי

לתמלול הקלטות של טיפול רפואי, מצד הרופא או מצד המטופל החולה, חשיבות מכרעת ממספר סיבות. לכל אחד מן הצדדים אינטרסים וסיבות שונות, בגינן אלו ירצו לתמלל את מהלך הטיפול הרפואי.

 

חשיבות התמלול לרופא המטפל

כאשר קיים תמלול הקלטה למהלך מתן טיפולו של הרופא למטופל החולה, הרופא יכול להיות רגוע וסמוך כי הוא מוגן, באם יפתח מולו הליך משפטי. באם תוגש תביעה, ובידיו של הרופא נמצא תמלול ההקלטות הטיפול הרפואי, יוכל להימנע מתביעות, ולא יחווה הרופא קושי להוכיח את חפותו בבית המשפט.

 

חשיבות התמלול למטופל החולה

שירותי תמלול הקלטות חשובים ויכולים לשמש רבות מטופל חולה, אשר מגיע לקבלת טיפול רפואי. במקרה בו חלילה חווה המטופל רשלנות רפואית או החמרה במצבו, המצאות התמלול תסייע בהגשת תביעה, והוכחה כי אכן התקיימה רשלנות רפואית. תמלול של תהליך הטיפול מהווה כלי עזר משמעותי בתביעה.

 

על רגל אחת – תמלול הקלטות רפואיות

שירותי תמלול הינם שירותים אשר חייבים להיעשות באופן מקצועי וטוב. בין שירותי התמלול ישנו תמלול הקלטות של טיפול רפואי. התמלול רלוונטי לשני הצדדים, הם הרופא, והמטופל החולה. לשני אלו התמלול יכול לסייע בעת תביעות, בין אם על מנת לתבוע בגין רשלנות רפואית ובין אם על מנת להוכיח חפות. בשל חשיבות השירות, בחרו בחברת תמלול מקצועית ואמינה, אשר עונה על הצורך שלכם – תמלול הקלטות טיפול רפואי.

 

איש כותב

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.