6 טיפים שיעזרו לכם ליהנות מאימון

תוכן עניינים

פעילות גופנית היא חלק חשוב משמירה על אורח חיים בריא. היא יכולה לשפר את הבריאות, להפחית את הסיכון למחלות כרוניות, לחזק את העצמות והשרירים, ובזכות ביצוע פעילות גופנית משפרים את מצב הרוח. יחד עם זאת, ישנם כאלה שפעילות גופנית יכולה להיות עבורם משימה מתישה, מייגעת ולא נעימה. במאמר זה נציין מספר טיפים שיעזרו לכם ליהנות מאימון, ולשלב אותו באופן קבוע בשגרת יומכם.

 

פעילות שאתם אוהבים

חשוב למצוא ולבצע פעילות גופנית שאתם באמת אוהבים ונהנים. נסו לבחור משהו שהכי יתאים עבורכם מבין מגוון פעילויות הספורט שיש. צאו להליכה ו/או ריצה, רכיבה על אופניים, התאמנו בחדר כושר, שחיה, HotSpring, או כל פעילות שתגרום לכם להרגיש טוב, כל אחד יבחר את הפעילות שהכי תתאים עבורו.

לשפר בריאות

 

התחילו לאט

אם אתם לא כל כך אוהבים פעילות ספורטיבית, והחלטתם להתחיל באימונים. התחילו לבצע בזמנכם החופשי פעילות שמתאימה עבורכם, בחרו לכם את הפעילות הספורטיבית שתאהבו לעשות. בהתחלה בצעו אימונים קצרים ובאיטיות, ובהמשך היכנסו למסלול של אימונים יום יומיים. גופכם יתרגל ויסתגל לאימונים בהדרגה. הכי חשוב התאמנו בהתאם להרגשתכם ותחושות הגוף.

 

התאמנו עם חבר או קבוצה

החליטו להתאמן עם חבר או במסגרת קבוצתית במכון כושר, יחדיו תוכלו להישאר עם מוטיבציה ורצון לבצע את הפעילות הספורטיבית. במכון הכושר יוכלו להתאים עבורכם את רמת הכושר והסגנון שמתאימה לכם.

 

שינוי באורח החיים

שינויים קטנים באורח החיים יעשו את ההבדל. התחילו בפעילות, במקום לעלות במעלית תנסו לעלות במדרגות. תחנו את הרכב מספר רחובות לפני היעד שאתם צריכים להגיע. צאו לפעילות עם הילדים הליכה ו/או ריצה בפארק או בחוף הים במקום לשבת בבית מול הטלויזיה. כל שינוי שתבצעו יגרום לגופכם להרגיש טוב.

פנק את עצמך

 

אל תוותרו

יהיו ימים שבהם לא תרצו להתאמן. הכל טוב, בלי ייאוש, קחו לכם יום מנוחה, זה בסדר וחזרו להתאמן יום למחרת, היכנסו שוב למסגרת האימונים. הכי חשוב להמשיך ולהתמיד בהמשך. חשוב שתזכרו שפעילות גופנית, זאת דרך חדשה לשמור על כושר, ולשפר את בריאותכם הנפשית והרגשית.

 

פנקו את עצמכם

התאמנו יום יום או מספר פעמים בשבוע, בזכות האימונים וההתמדה תרגישו שגופכם משתפר, מתחזק, והפעילות הגופנית שאתם מבצעים תשפר את הרגשתכם. כדי שתוכלו להמשיך בפעילות הגופנית, חשוב שתפנקו את עצמכם מדי פעם, זה יכול להיות כל דבר, ארוחה טעימה ומפנקת, עיסוי, בילוי עם חברים בג'קוזי, בריכת זרמים איכותית של חברת אנדלס, ועוד פעילויות שיגרמו לכם הנאה. הפינוק יעזור לכם להמשיך לבצע פעילות גופנית ואימונים שבועיים ממריצים ומהנים.

 

לסיכום

פעילות גופנית חשובה לבריאות וניתן להפוך אותה לחוויה מהנה. במאמר הנ"ל ציינו 6 טיפים כיצד תוכלו להתחיל להתאמן וליהנות. התחילו עוד היום ליהנות מהיתרונות הרבים של פעילות גופנית.

תרגיל

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.