לגוף ולנשמה – הכל על היתרונות הנפשיים של עיסוי מקצועי

תוכן עניינים

העולם מלא בלחצים ואין ספור דברים שמדאיגים אותנו וגורמים לנו להיות מכווצים, דאוגים וללא אפשרות לנשום חופשי ולהנות מהחמצן שמסביבנו. האם ניתן להקל על עצמנו ולהשיג הרפיה מתמשכת שתועיל לא רק לגוף אלא גם לרגשות הפנימיים שלנו אשר מקרינים החוצה? גלו במאמר שלפניכם!

 

איזה ספא מתאים לכם לעיסוי מקצועי?

בספא באשדוד מול הים, גם אתם תוכלו לקבל מגוון רחב של טיפולים ועיסויים מקצועיים, מול הנוף עוצר הנשימה של הים האשדודי המוכר, והשמים הנושקים אליו בקו האופק.  במהלך השהות בספא תוכלו לטעום בעצמכם מן הטיפולים המקצועיים המובילים אשר יאפשרו לכם לקבל חוויה עמוקה ומממלאת שתחזיק לכם לטווח הארוך ולא רק לזה הקצר.

בספא באשדוד מול הים

מה כוללת פעולת העיסוי המקצועי?

במהלך העיסוי המקצועי, נהנה המטופל מחוויה מענגת אשר כוללת עיסוי בחלקים נרחבים מגופו. חשוב להבין שעיסוי שנעשה בצורה נכונה, מאפשר הנאה כפולה ומכופלת, אך לא פחות מכך יתרונות ארוכי טווח שמשפיעים לא רק על הרגע וההווה אלא גם על העתיד. למעשה, עיסוי מקצועי הוא כזה שמשפיע לא רק לטווח הקצר אלא גם לטווח הארוך שלאחר גמר הטיפול.

 

כואב לכם השריר? ככה תשחררו אותו

לא משנה מהו הגורם לכך שהשריר שלכם תפוס או כואב, אך מה שכן משנה הוא, זה שהשריר הכואב מציק לכם באופן שאינו נעים לכם. אם גם אתם רוצים לפתור את כאב השריר אחת ולתמיד, ההמלצה היא לטפל בו בעזרת עיסוי מקצועי, אשר מטפל ישירות בנקודות הכאב שבשריר שלכם ומוביל להקלה משמעותית בכאבים גם בזמן הטיפול וגם לאחריו.

בספא באשדוד מול הים

שיפור זרימת הדם על ידי עיסוי מקצועי

עיסוי מקצועי מוביל לשיפור משמעותי של זרימת הדם, מה שמוביל למספר יתרונות שלא ניתן להתעלם מהם. ראשית, זרימת הדם מרגיעה ומקלה על שרירים הכואבים, ומאפשרת לכם להרגיש טוב יותר מתמיד. שנית, המרצת זרימת הדם מסייעת לגוף שלכם להוציא את כל הרעלים שאגורים בתוכו וכך לאפשר לעצמכם להרגיש מלאי אנרגיה בלי חומרים שאינם טובים עבורכם.

 

הפחתת מתח רגשי על ידי עיסוי מקצועי

לא רק על בריאות הגוף משפיע העיסוי המקצועי, אלא לא פחות חשוב מכך – גם על בריאות הנפש. בריאות הנפש נגרמת בעקבות תחושת השחרור שמושגת עם העיסוי המקצועי, כאשר בנוסף משיג העיסוי גם רפיון של השרירים ושחרור של הגוף מהמתח שאוחז בו, כך שלאחר העיסוי המקצועי הרבה יותר קל להרגיש טוב ונעים גם מבחינה גופנית וגם מבחינה נפשית ורגשית.

 

לסיכום

כעת גם אתם יודעים, כי העיסוי המקצועי מבית ספא אשדוד מול הים, טומן בתוכו אין ספור מעלות לגוף וגם לנפש. העיסוי המקצועי משפר את זרימת הדם וממריץ אותו, מקל בצורה משמעותית על כאבי שרירים וכאבים בכל הגוף, ואולי הכי חשוב – מאפשר הקלה גדולה בנפש וברגש ומשחרר ממתחים.

בספא באשדוד מול הים

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.