כל סוגי הטיפולים הרגשיים לילדים במקום אחד

תוכן עניינים

הילד שלכם אובחן והומלץ לו על טיפול רגשי? ברוכים הבאים לעולם הטיפולים הרגשיים. עולם זה מכיל בתוכו סוגים שונים של טיפולים החל מטיפול באמנויות ועד ל- CBT על פי המלצת הגורם המאבחן ועל פי צורכי הילד. אם גם אתם חשים מעט מבולבלים ולא יודעים מי מוסמך לטפל במה ומיהו המטפל המתאים ביותר, היכנסו לאתר אינדקידס. 

 

טיפולים רגשיים

טיפול רגשי הינו שם כולל למגוון רחב של טיפולים המוצעים לילדים ואשר מטרתם הסופית הינה להפחית חרדה, לחזק מיומנויות חברתיות, להעלות את הערך והדימוי העצמי של הילד  ובאופן כללי לתרום רבות לשיפור התפקוד היומיומי בבית, בבית הספר ובקשרים עם ההורים והאחים.

גם מבוגרים החשים צורך בכך יכולים להפיק תועלת רבה מן הטיפול הרגשי והוא אינו מוגבל לגיל הילדות בלבד. לפרטים ומידע נוסף על טיפולים רגשיים היכנסו לאתר אינדקידס, אתר הבית של הקהילה הטיפולית.

טיפולים רגשיים

אינדקידס

אתר אינדקידס הוקם במטרה לבנות קהילה של מטפלים מסוגים שונים אשר עברו סינון ראשוני קפדני מבחינת הכשרה מקצועית והתאמה. לכל מטפל דף משלו ובו מידע רלוונטי רב אודותיו, האיזור שבו הוא פועל והכשרתו. בדרך זו הורים המחפשים טיפול עבור ילדיהם יכולים להיות בטוחים שהם פונים לאדם המתאים ביותר עבור ילדיהם ואף לקרוא המלצות של הורים נוספים. באתר תוכלו למצוא מטפלים באמנויות, NLP, הדרכת הורים, ריפוי בעיסוק, CBT, טיפולים לויסות חושי ועוד.

 

כיצד תדעו לבחור מה הטיפול המתאים ביותר עבור הילד שלכם?

לאחר האבחון תקבלו מן הגורם המאבחן המלצה לטיפול רגשי שיענה על הצרכים של הילד שלכם, יחזק את הדרוש חיזוק ויאמן את הדרוש אימון. כיום יש סוגים רבים ושונים של טיפולים רגשיים החל מטיפול באמצעות בעלי חיים ואמנויות וכלה במיומנויות חברתיות בקבוצות קטנות.

כל אחד מהם יכול לתרום ולסייע לילדכם לגדול ולהתפתח בצורה תקינה. במידה ואתם זקוקים לייעוץ והכוונה, תוכלו להעזר במומחים של אתר אינדקידס ולקבל מענה לכל שאלותיכם.

טיפולים רגשיים

ומה אפשר לעשות למענכם?

כהורים לילד שסיים זה עתה תהליך אבחוני, אתם בוודאי מודאגים ומלאים בשאלות לגבי עתיד הילד. באתר אינדקידס תוכלו למצוא מדריכי ומדריכות הורים, יועצות ויועצים שונים ומאמרים רבים אשר יעזו לכם להבין טוב יותר מה עובר על ילדיכם וכיצד אתם יכולים לעזור. תקבלו גם אוזן קשבת לקשיים הרבים שלכם בהתמודדות היומיומית ותוכלו להרגיש שאתם חלק מקהילה עוטפת ואף פעם לא לבד.

 

לסיכום

אתר אינדקידס הוקם במטרה לבנות קהילה טיפולית בה תוכלו למצוא מטפלים קרוב למקום מגוריכם אשר נבדקו מבחינת ההכשרה המקצועית וההתאמה שלהם, לקרוא המלצות של הורים אחרים שילדיהם טופלו על ידיהם ולקרוא מידע אודותיהם בדף הפרטי שלהם. בדרך זו, מציאת מטפל מתאים עבור ילדיכם תהיה קלה ויעילה הרבה יותר.

טיפולים רגשיים

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.