האם וופורייזר בריא יותר מסיגריה

תוכן עניינים

על עישון הסיגריות אנחנו משלמים מחיר כבד. גם משרד הבריאות מחייב שעל כל מוצר טבק שיימכר יצוין כי העישון מזיק לבריאות. יצאנו לבדוק, מבין מוצרי הטבק הקיימים, האם וופורייזר בריא יותר מסיגריה? מה מאפיין כל אחד מהם ולמה קיימת ההעדפה לאידוי בוופורייזר על פי עישון סיגריה. מוזמנים להמשיך איתנו.

 

מהו וופורייזר?

מדובר במכשיר חשמלי שתפקידו לאייד צמחים או טבק. וופורייזר מזכיר את פעולת הבישול והאידוי, אך הוא נעשה ללא אש וללא עשן. באמצעותו מוחדרים לגוף חומרים ללא עשן הנלווה לכל סיגריה. עישון סיגריות נודע בעשורים האחרונים כמזיק לבריאות, מסיבה זו חברות רבות החלו לפתח תחליפי סיגריה שיספקו את חוויית העישון אך יפחיתו את הסכנות הטמונות בו.

תודות לכך נוצרו הסיגיריות האלקטרוניות הנפוצות כל כך, ובד בבד צריכת חומרים ידידותיים יותר לגוף (כמו קנאביס) עלתה. וופורייזר משלב את שני העולמות, הוא גם משמש כתחליף חשמלי לעישון סיגריה, וגם מאדה חומרים ידידותיים יותר כמו קנאביס.

 

מתי משתמשים בוופורייזר?

בגלל שבאמצעות וופורייזר נעשה אידוי ללא עשן, הוא נחשב לבריא יותר. באמצעותו לא מוחדרים חומרים מסוכנים לגוף כמו ניקוטין או פיח. אידוי קנאביס על ידי מכשיר זה, מאפשר כניסה של החומרים הידידותיים לגוף באופן טבעי, ללא העשן השרוף.

כיום קיימת תעשייה שלמה בענף הקנאביס לצרכים רפואיים. הקנאביס ידוע בסגולותיו המאלחשות ומרגיעות. וופורייזר מאדה את הצמח באופן טבעי ללא לכלוך מיותר. ניתן לרכוש אביזרים לוופורייזר בחנויות מתמחות ולהנות מקיצור תהליכים יעיל ומזורז.

 

למה וופורייזר בריא יותר מסיגריה?

הוופוריזר מונע החדרה חומרים מסוכנים לגוף. על פי מחקרים שנעשו, הוכח כי אידוי קנאביס בוופורייזר חוסך מעל 95% החדרת עשן לגוף לעומת עישון קנאביס בג'וינטים. עישון מייצר פיח המצטבר בגוף המעשן. ככל שמעשנים יותר, החומר ממשיך להצטבר ולסכן את האדם המעשן. מסיבה זו, שאיפת וופורייזר עדיפה על פני עישון סיגריה.

סיבה נוספת חשובה היא ההרגשה לאחר שאיפת וופורייזר. מכירים את תחושת הסיגריה היוצרת מחנק? ואז מגיעים כל המבינים ואומרים, "תכניס לריאות, ככה זה יעבוד טוב יותר" אז זהו, שעם וופורייזר זה אחרת, קל יותר. אין תחושת מחנק בכל שאיפה ואין את השיעולים המלווים את מרבית המעשנים בעולם. שאיפת וופורייזר מותירה את הריאות נקיות.

בעולם הרפואה מעדיפים פעמים רבות דווקא שימוש בוופורייזר כיוון שהוא מחדיר יותר חומר פעיל לעומת החומרים הפעילים המוחדרים לגוף בעת עישון סיגריית קנאביס.

 

לסיכום

עישון סיגריות נושע כלא בריא ומאד פותחו ללא הרף תחליפי סיגריה. תחליף המשלב החדרת קנאביס באופן בטוח לגוף, הוא הוופורייזר. כפי שסיכמנו כאן, ניתן לראות כי קיימות מספר סיבות לכך ששאיפת וופורייזר היא בריאה יותר מעישון סיגריה. הסיבה המובילה לכך היא הבקרה של החומרים המוחדרים לגוף באמצעותה.

כלי עישון

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.