האם שמן סיבידי יכול למנוע חרדות עמוקות

תוכן עניינים

שמן סיבידי, הוא שמן הנוצר ממיצוי של אחד המרכיבים בצמח הקנאביס, שנקרא סיבידי, וגם קנאבידיול.

לעומת המריכב THC שמופק ממיצוי צמח הקנאביס גם כן – הסיבידי אינו חומר פסיכו – אקטיבי, הוא לא ממסטל, אלא נודע על ידי רבים ואף על ידי חוקרים לא מעטים, כבעל סגולות רפואיות.

שמן סיבידי, נחשב על ידי רבים לכזה שיכול לעזור בחרדות ולחצים ולשפר את מצבם הנפשי של הרבים.

כדי להבין יותר על שמן סיבידי וכמה הוא יכול לעזור לכם, לפניכם קצת על האם שמן סיבידי יכול למנוע חרדות עמוקות.

 

מה הוא בדיוק שמן סיבידי?

שמן סיבידי הוא שמן המיוצר ממרכיב הסיבידי שבצמח הקנאביס. זה לא החומר בו משתמשים צורכי הקנאביס, THC, כך שהוא לא גורם להשפעות פסיכו – אקטיביות אלא דווקא נודע כבעל סגולות רפואיות שונות, ורבים משתמשים בו ברחבי העולם עבור טיפול במגוון מחלות ותופעות נפשיות ופיזיות – כאשר רוב המשתמשים בשמן בסיבידי, משתמשים בו עבור טיפול במניעת חרדות.

 

האם שמן סיבידי יכול לעזור במניעת חרדות עמוקות?

שמן סיבידי, נפוץ לשימוש על ידי רבים הסובלים מחרדה, ורוב המטופלים שמשתמשים בשמן סיבידי הם כאלה הסובלים מחרדה. שמן סיבידי, לדעת רבים וחוקרים, יכול לשפר את התחושה ומצב הרוח של המטופל ולהוריד את רמת הלחץ והחרדות שלו. מלבד יעילות כנגד חרדות, שמן הסיבידי נמצא יעיל לטיפול בלחץ, בעיות שינה, דיכאון – כלומר בהחלט עשויות להיות לו השפעות חיוביות על הנפש, ורבים כיום משתמשים בו ומרוצים מן הטיפול. כמובן שכל מטופל מגיב באופן אינדיבידואלי לנטילת שמן הסיבידי, אך רבים מדווחים על שיפור בהתמודדות עם החרדות ועם התחושה הכללית בשגרת היום – יום.

 

איך משתמשים בשמן סיבידי?

שמן סיבידי, מגיעים בבקבוקונים קטנים של שמן, וכעת לאחר רכישתו כך, ניתן לצרוך אותו בכמה דרכים שונות בהתאם להעדפת המטופל, ובכמויות המומלצות לכל מטופל ולכל בעיה רפואית או נפשית שהיא. לרוב, ניתן צורכים אותו באופן אוראלי, דרך בליעה וספיגה מתחת ללשון, או ערבוב עם המזון והשתייה. שנית דרך שאיפת עשן ואידוי של השמן. מומלץ לספוג אותו ראשית בחלל הפה, כמה שיותר כדי שייספג יותר זמן.

 

מה המחיר של שמן סיבידי?

המחיר של שמן סיבדי משתנה משמעותית מחברה לחברה, ובהתאם לייצורו למרכיבים בו, המרכיב החשוב ביותר שכדאי לשים לב אליו הוא הריכוז והאחוז של הסיבידי בתוך הבקבוקון שאתם קונים. רכישה של שמן סיבידי, חייבת להיות באופן אחראי ומבוקר שכן מעבדות שונות עלולות ליצור אותו ולשווק אותו יחד עם שאריות הדברה או כימיקלים שונים. בעוד ושמן הסיבידי מאושר במדינות רבות בעולם כבר שנים, בישראל מעמדו בעייתי והדעות עליו מבחינת אישור המשתנה, משתנות עם השנים, למרות שאינו קשור לחומר הthc, אותו נוהגים לעשן ולחוות ממנו השפעות פסיכו – אקטיביות.

בקבוקון

 

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.